Przetargi.pl
Dostawa i wymiana baterii akumulatorów

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Prusicka 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 120 920 , fax. 713 121 498
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
    ul. Prusicka 53-55
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 120 920, fax. 713 121 498
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana baterii akumulatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31440000-2 Baterie 3. Zakres dostawy: 3.1. Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet. 3.2. Bateria akumulatorów 24V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet. 3.3. Bateria akumulatorów 220V typu VLRA AGM– budynek Główny – 1 komplet. 3.4. Bateria akumulatorów 24V typu VLRA AGM – budynek Główny – 1 komplet. 4. Wymagania techniczne i jakościowe 4.1. Urządzenia fabrycznie nowe. 4.2. Urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji. 4.3. Urządzenia spełniające wymagania szczególne opisane w Rozdz. II pkt 5. SIWZ 4.4. Ogniwa oraz montaż i uruchomienie baterii akumulatorów wykonane zgodnie z obowiązującymi PN i przepisami. 5. Wymagania dotyczące wymiany baterii akumulatorów. 5.1. Demontaż starych baterii 220V i 24V w budynku głównym i budynku chirurgii oraz utylizacja odpadów wytworzonych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.2. Umycie ścian i posadzki w akumulatorniach, naprawa tynków i malowanie po wykonanych przekuciach i bruzdach. 5.3. Dostosowanie nastaw prostowników do współpracy z nowymi bateriami i podłączenie baterii. 5.4. Wykonanie pomiarów napięć na wszystkich ogniwach, 5.5. Sprawdzenie prawidłowej gęstości elektrolitu, 5.6. W 24 godzinie przeprowadzenie 10-godzinnego pomiaru pojemności C10 do napięcia końcowego 1,80 V/ogniwo według normy PN-EN 60896-11. 5.7. Pomiar rezystancji izolacji, 5.8. Wykonanie pomontażowego testu pojemności baterii na obiekcie - do 24 godzin po montażu, tj. po pierwszym cyklu rozładowania, gdzie zmierzona pojemność C10 nowych baterii powinna być nie mniejsza niż deklarowana w karcie katalogowej producenta rzeczywista pojemność C10 przy rozładowaniu do napięcia 1,8 V/ogniwo w temperaturze 200C. 6. Pozostałe wymagania: 6.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń będących przedmiotem umowy w terminie 3 dni od ich uruchomienia. 6.2. Do odbioru należy dostarczyć : instrukcję eksploatacji baterii, książkę eksploatacyjną, protokół badania pojemności pomontażowej, gwarancję baterii oraz kartę przekazania odpadu. 6.3. Prace związane z dostawą i wymianą baterii akumulatorów powinny być prowadzone z zapewnieniem ciągłości pracy istniejących urządzeń szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31440000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane Warunki gwarancji i serwisu – wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach