Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Urzędu Miejskiego w Oławie

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Urzędu Miejskiego w Oławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) Etap 1 z wymaganym terminem wykonania - do dnia 31.12.2010r.: - Dostawę i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Urzędu Miasta w Oławie w zakresie Księgowości Budżetowej - termin wykonania do dnia 30.11.2010r. - Migrację danych, czyli przeniesienie danych z funkcjonujących obecnie aplikacji do docelowego systemu w zakresie: Systemu finansowo-księgowego - termin wykonania do dnia 30.11.2010r. - wykonanie integracji docelowego systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie Księgowości Budżetowej, zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - termin wykonania do dnia 30.11.2010r. - przeprowadzenie szkoleń pracowników, którzy będę obsługiwać wdrożone oprogramowanie w zakresie Księgowości Budżetowej - termin wykonania do dnia 31.12.2010r. b) Etap 2 z wymaganym terminem wykonania - 31.05.2011r. - Dostawę i wdrożenie oprogramowania wspomagającego pracę Urzędu Miasta w Oławie w zakresie Opłat lokalnych i systemów ewidencyjnych - termin wykonania do dnia 30.04.2011r. - Migrację danych, czyli przeniesienie danych z funkcjonujących obecnie aplikacji do docelowego systemu w zakresie danych: 1) ewidencji działalności gospodarczej 2) ewidencji zezwoleń alkoholowych - termin wykonania do dnia 30.04.2011r. - wykonanie integracji docelowego systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie Opłat lokalnych i systemów ewidencyjnych, zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - termin wykonania do dnia 30.04.2011r. - przeprowadzenie szkoleń pracowników, którzy będę obsługiwać wdrożone oprogramowanie w zakresie Opłat lokalnych i systemów ewidencyjnych, zgodnym z Załącznikiem nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - termin wykonania do dnia 31.05.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w ust. 11 pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). Wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych) Wykonawca może wnieść w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oławy nr 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach