Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie centralnego oprogramowania do monitoringu i kontroli odbiorów odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem dokumentacji tego systemu

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676144 , fax. 41 3676141; 3676353
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676144, fax. 41 3676141; 3676353
    REGON: 29100934300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie centralnego oprogramowania do monitoringu i kontroli odbiorów odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem dokumentacji tego systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie Centralnego Oprogramowania do Monitoringu i Kontroli Odbiorów Odpadów Komunalnych (zwanego dalej: COMKOOK lub Systemem) wraz z dostarczeniem dokumentacji tego Systemu. W przypadku implementacji zmian oraz kolejnych wersji Systemu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach zamówienia nowej wersji dokumentacji Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 800,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy osiemset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania dostawy, wdrożenia i udzielenia licencji Systemu, dostawy serwera oraz przeprowadzenia szkoleń z obsługi Systemu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach