Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
- Data zamieszczenia: 2010-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
ul. Podleśna 61 61
01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
REGON: 00008050700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i usługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla IMGW Oddział w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 3 sztuki b) usługa serwisowa urządzeń będących przedmiotem zamówienia Urządzenia wskazane w podpunkcie a) muszą posiadać parametry zgodne z wyspecyfikowanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W miejscach gdzie Zamawiający wskazuje znak towarowy, patent lub pochodzenie, dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby wszystkie trzy urządzenia pochodziły od tego samego producenta. Zamawiający wymaga, aby Firma serwisująca Wykonawcy posiadała autoryzację producenta urządzeń do świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz posiadała pracowników - techników serwisu posiadających poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych. W zakresie podpunktu a) dostawa musi obejmować dostarczenie urządzeń do siedziby Zamawiającego pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 174/176 wraz z wszystkimi niezbędnymi kartami, przewodami, itp. oraz montaż i uruchomienie sprzętu. Wykonawca udzieli wsparcia technicznego Zamawiającemu podczas konfiguracji sprzętu Zamawiającego do współpracy z dostarczanymi urządzeniami, a także zainstaluje i skonfiguruje oprogramowanie na wyznaczonym przez Zamawiającego sprzęcie komputerowym i przeszkoli administratorów. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi urządzeń co najmniej trzech pracowników Zamawiającego. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że uszkodzony dysk twardy w przypadku naprawy gwarancyjnej bezwarunkowo pozostanie u Zamawiającego. W zakresie podpunktu b) Wykonawca będzie świadczyć usługę serwisową przez okres 36 miesięcy. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany monitorować i utrzymywać sprawność wszystkich dostarczonych urządzeń, zapewnić pełen serwis, w tym wszelkie przeglądy i konserwacje według wymagań producenta oraz wymianę wszystkich elementów i materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru kserograficznego. Usługa serwisowa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający założył miesięczne limity wydruków/ kopii na poszczególne urządzenia - limity są określone w załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku przekroczenia ustalonych limitów, Wykonawca raz na kwartał rozliczy wykonane wydruki/ kopie, zgodnie z cenami za jedną stronę zdeklarowanymi przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu w dni robocze, pomiędzy 8:00 - 16:00 był nie dłuższy niż 4 godziny, a usterka została usunięta w ciągu następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena usługi serwisowej za 36 miesięcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk kolorowych fotokopiarek formatu A3 z kompletem tonerów
Dodano: 2016-07-27 - dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa 6 urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na system wydruku podążającego wraz z serwisem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostaw kopiarki
Dodano: 2015-12-07 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących oraz licencji Bazy Danych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i instalacja 7 urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa kserokopiarek i sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15
Dodano: 2015-10-20 - Zakup 9 szt. fotokopiarek
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-06-29