Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
REGON: 51691000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)” w ramach zadania: „Budowa pawilonu/budynku dla kotów przy schronisku dla zwierząt w Pabianicach wraz z budową instalacji doziemnej gazu, rozbudową istn. zewnętrznej instalacji wody, rozbudową istn. zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, budową oświetlenia terenu i rozbudową WLZ”. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia obejmuje: sprzedaż, dostawę, montaż oraz podłączenie do istniejących sieci wykonanego według zaprojektowanego układu funkcjonalnego pawilonu o łącznej powierzchni 111,40 m2, składającego się z połączonych ze sobą 5 modułów kontenerowych oraz zewnętrznej woliery. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie oraz na rysunkach stanowiących elementy dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do siwz. 3) Pawilon musi spełniać wszystkie wymagane przepisy BHP, ppoż oraz normy, a także posiadać wymagane certyfikaty i pozwolenia. 4) Zamawiający we własnym zakresie przed dostarczeniem i montażem pawilonu: a) przygotuje teren pod postawienie pawilonu, b) wykona zewnętrzne instalacje (kanalizacyjną, wodna, elektryczną i gazową). 3.4.Opis przedmiotu zamówienia zgodnie CPV: 44.21.11.00-3 - Budynki modułowe i przenośne 3.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze aktu umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.6. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 3.7. Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 6 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2023-02-10 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych, gdzie w skład jednego zestawu wchodzą dwa kontenery i pojemnik na brudną wodę.
Dodano: 2022-11-24 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2022-11-10 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi zestawu kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2022-10-27 - Zakup i dostawa przenośnych kontenerów magazynowych materiałów palnych wraz z wyposażeniem dla GOŚ ŁAM
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa obiektów modułowych na potrzeby tymczasowej zabudowy uzupełniającej zagospodarowanie terenu kompleksu termalno-basenowego TERMY UNIEJÓW w Uniejowie
Dodano: 2019-02-13 - Budowa infrastruktury dla potrzeb Ośrodka Ruchu Drogowego w Kutnie.
Dodano: 2018-10-04 - Budowa infrastruktury dla potrzeb Ośrodka Ruchu Drogowego w Kutnie.
Dodano: 2018-05-29