Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 2531225 , fax. 24 2531229
- Data zamieszczenia: 2018-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 2531225, fax. 24 2531229
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkutno.bip.e-zeto.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury dla potrzeb Ośrodka Ruchu Drogowego w Kutnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na „Budowie infrastruktury dla potrzeb Ośrodka Ruchu Drogowego w Kutnie”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki nr 9 i 10 do siwz – płyta CD) oraz Wspólnego Słownika Zamówień. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 28 000,00 PLN (dwadzieścia osiem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert to jest do dnia 13 czerwca 2018 roku, do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz Oferta Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 1 do siwz. 2. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie przekazuje Zamawiającemu każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej wskazanej w pkt I.1) ogłoszenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, a który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów właściwych dokumentów wymienionych w sekcji III.5.1) odpowiednio do udostępnianych zasobów oraz dokumentów wskazanych w sekcji III.4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2023-02-10 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych, gdzie w skład jednego zestawu wchodzą dwa kontenery i pojemnik na brudną wodę.
Dodano: 2022-11-24 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi dwóch zestawów kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2022-11-10 - Zakup, transport i montaż na terenie miasta Łodzi zestawu kontenerów modułowych i pojemnika na brudną wodę dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Dodano: 2022-10-27 - Zakup i dostawa przenośnych kontenerów magazynowych materiałów palnych wraz z wyposażeniem dla GOŚ ŁAM
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa i posadowienie pawilonu (moduły kontenerowe)
Dodano: 2019-09-03 - Dostawa obiektów modułowych na potrzeby tymczasowej zabudowy uzupełniającej zagospodarowanie terenu kompleksu termalno-basenowego TERMY UNIEJÓW w Uniejowie
Dodano: 2019-02-13 - Budowa infrastruktury dla potrzeb Ośrodka Ruchu Drogowego w Kutnie.
Dodano: 2018-10-04