Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW SOLARNYCH DO C.W.U. DLA BUDYNKÓW POLICJI - PROJEKT I WYKONANIE - nr postępowania 34/15

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW SOLARNYCH DO C.W.U. DLA BUDYNKÓW POLICJI - PROJEKT I WYKONANIE - nr postępowania 34/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zestawów solarnych do c.w.u. dla budynków Policji - projekt i wykonanie. Adresy czynnych obiektów, których dotyczy zamówienie: Komenda Powiatowa Policji w Łosicach, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice Komisariat Policji w Grabowie n/Pilicą, ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów n/Pilica Komisariat Policji w Łaskarzewie, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew Nazwa i kody CPV: w zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych oraz wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV Klasa 45.33. Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych KOD CPV 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu: KOD CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV 71321200 - 6 -Usługi projektowania systemów grzewczych OPIS TECHNICZNY - Podstawa opracowania -Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa, Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2012r., poz. 462, -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (Dz. U. z 2002r. Nr 75,poz. 690 z późniejszymi zmianami) inwentaryzacja stanu istniejącego, -obowiązujące normy i przepisy Zakres robót 1.opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA 3 egz.; 2.opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 2 egz.; 3.opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 2 egz. ; 4.dokumentacja i kosztorys w wersji elektronicznej 2 szt. płyt CD oraz kosztorysy w pliku KST lub ATH; 5.uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.; 6.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację ; 7.szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego (min. 2 osoby dla każdej instalacji solarnej) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej 8.wykonanie robót towarzyszących; 9.przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej (2 egz.) instalacji solarnej Zamawiającemu 10.serwisowanie instalacji solarnej w okresie gwarancji. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych (w dwóch egz.) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót projektowych i budowlanych określony w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego( Dz.U. z 2012r., poz. 462), Ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami . Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów i inwentaryzacji. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg PFU, SIWZ jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz ze wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a.opracowanie dokumentacji projektowej: projekty budowlano-wykonawcze instalacji kolektorów słonecznych, konstrukcji pod kolektory słoneczne, elektryczne i AKPiA - 3 egz. b.opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - wszystkich branż 2 egz., c. opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich - 2 egz. d.uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. e.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych kolektorów słonecznych oraz połączenie z instalacją ciepłej wody użytkowej i istniejącym źródłem ciepła w oparciu o opracowaną dokumentację f.wykonanie robót towarzyszących g.szkolenie w siedzibie zamawiającego dla personelu technicznego ( min. 2 osoby) w zakresie eksploatacji, obsługi instalacji solarnej h. przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej (2 egz.) instalacji solarnej Zamawiającemu. i.serwisowania instalacji solarnej w okresie gwarancji Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca zobowiązany jest do serwisowania instalacji solarnej w okresie gwarancji i wykonania przeglądu zamontowanego zestawu solarnego na 14 dni przed jej zakończeniem z udziałem Zamawiającego w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Klasa 45.33. Wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych KOD CPV 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu: KOD CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV 71321200 - 6 -Usługi projektowania systemów grzewczych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części zamówienia -3 Zadanie nr 1 - Komenda Powiatowa Policji w Łosicach, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice; Zadanie nr 2 - Komisariat Policji w Grabowie n/Pilicą, ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów n/Pilica; Zadanie nr 3 -Komisariat Policji w Łaskarzewie, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew; TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dokumentacja projektowa do 25.06.2015 r. , Wykonanie od dnia 01.08.2015 r. oraz oddanie do użytku nie później niż do 30.09.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : Dla Zadania Nr 1 : 1 360,00 zł. Dla Zadania Nr 2 : 1 090,00 zł. Dla Zadania Nr 3 : 1 040,00 zł. Zaleca się w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie dokonanie wpłaty na każde zadanie oddzielnie. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.). - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca Wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 47 Ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach