Przetargi.pl
Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 80kVA na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3497320 , fax. 052 3497322
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
    ul. Jagiellońska 3 3
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3497320, fax. 052 3497322
    REGON: 00051423600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwoj.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 80kVA na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej i uruchomienie nowego zasilacza UPS skalowalnego-modułowego o mocy znamionowej 80KVA z możliwością rozbudowy o kolejną jednostkę o mocy 80 KVA umożliwiającą pracę w układzie nadmiarowym lub sumacyjnym (80 KVA) do zasilania gwarantowanego sieci strukturalnej wraz z osprzętem i kompletem nowych akumulatorów, utylizacji starych akumulatorów oraz przeszkolenie z obsługi urządzeń przedstawicieli zamawiającego. Zamówienie opisane jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 31154000. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ jako załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 PZP). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 PZP). 2. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem - t.j. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (lub że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 PZP, 5. Wykaz dostaw UPS, instalacji oraz uruchomienia wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca realizacji), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej 1 wykonanym i zakończonym zamówieniem. Pod uwagę brane będą wyłącznie zamówienia z wykazu ściśle spełniające w/w warunki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska - Kasa Urzędu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwoj.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach