Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Prosta 32
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 658-01-44; 602 257-384
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
ul. Prosta 32 32
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 658-01-44; 602 257-384 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawy.psp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż UPS. Nr sprawy WT 2370/19/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż 19 sztuk zasilaczy awaryjnych (UPS) 3000 VA we wszystkich Komendach Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej woj. kujawsko-pomorskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. udzielą na w/w przedmiot zamówienia co najmniej 2 lat gwarancji, 5. udzielą terminu płatności na min. 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 6. złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ (Rozdział IV) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 -3 ustawy p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 3. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o prawo zamówień publicznych, 5. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6. wykaz minimum 2 zrealizowanych zamówień na tożsamy sprzęt i o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 11. oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymogi określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawy.psp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż części zamiennych wraz z naprawą oraz kompleksową obsługę serwisowa w okresie 36 miesięcy zasilacza bezprzerwowego UPS Masters MC Socomec 40 kVA
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa urządzeń podtrzymujących zasilanie UPS dla potrzeb węzłów sieci komputerowej UTP wraz z ich wniesieniem, montażem oraz instruktażem stanowiskowym.
Dodano: 2010-03-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego UPS-a o mocy znamionowej 100KVA/90KW o współczynniku mocy wyjściowej 0,9 umożliwiającą pracę równoległą do zasilania gwarantowanego sieci strukturalnej wraz z osprzętem i kompletem nowych akumulatorów. Budowa dodatkowej rozdzielnicy odbiorów i podłączenie UPSa do automatyki agregatu prądotwórczego AKSA APD 145, wykonanie prób obciążeniowych oraz dodatkowych prac elektrycznych i budowlanych. Przeszkolenie z obsługi urządzeń przedstawicieli zamawiającego.
Dodano: 2009-11-27 - Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 80kVA na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2009-08-04