Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 29
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6524347, 6524526 , fax. 012 2621335
- Data zamieszczenia: 2015-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Babińskiego 29 29
30-393 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6524347, 6524526, fax. 012 2621335
REGON: 00029855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zakupu pierwszego wyposażenia dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku nr 2B - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zakupu pierwszego wyposażenia dla realizacji zadania inwestycyjnego pn Remont wraz z modernizacją i dostosowaniem budynku nr 2B-II etap 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble, sprzęt i urządzenia-autorstwa Projektmebel s.c., Gliwice, w zakresie określonym w załącznikach do postępowania przetargowego, w zakresie wyposażenia medycznego, sprzętu informatycznego i rtv oraz wyposażenia różnego. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie i zamontowanie wyposażenia: medycznego, informatycznego i rtv oraz różnego (np kosze na śmieci, sztalugi, tablice, itp.) w poszczególnych pomieszczeniach budynku nr 2B. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy pakiety wg poniższego podziału: Pakiet I - wyposażenie medyczne Pakiet II - wyposażenie - sprzęt informatyczny i rtv Pakiet III - wyposażenie różne. 3.5. Przedmiot zamówienia można zrealizować w całości lub w częściach, gdzie część stanowią pakiety wg podziału powyżej. 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego wyposażenia. 2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany). Jednocześnie wyposażenie - sprzęt RTV i informatyczny winien pochodzić z bieżącej produkcji, tj. winien być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego. 3) Dostarczone wyposażenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami musi posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dotyczące gotowego wyrobu. Wszystkie dokumenty mają być w języku polskim. 4) Wymagania dotyczące wyposażenia określonego w dokumentacji przetargowej określono na poziomie wymagań minimalnych, które muszą zostać spełnione przez Wykonawcę. Nie spełnienie minimalnych wymagań spowoduje odrzucenie oferty z uwagi na jej niezgodność z SIWZ. Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie zaproponuje wyposażenie o wyższych parametrach niż podane w dokumentach przetargowych, należy te parametry opisać szczegółowo w ofercie. 5) Wraz z dostawą wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest do jego montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 6) Zamawiający wymaga by na dostarczone przez Wykonawcę komputery i laptopy zainstalowane zostało dostarczane w ramach niniejszego zamówienia oprogramowanie. Wykonawca komputery i laptopy przygotuje do pracy przez użytkowników. 7) Podłączenie sprzętu informatycznego i rtv musi być przeprowadzane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, umożliwiające zachowanie gwarancji producenta. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje Wykonanie na koszt Zamawiającego i umieszczenie na terenie budowy tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) należy ją zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy i pozostawienia co najmniej do końca bieżącego roku, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: pakiet II - 2000zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa mebli, wyposażenia i urządzeń ADG do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem.
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa mebli
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa mebli i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-11/16
Dodano: 2016-04-15 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE Świetlicy wiejskiej w Nielepicach CPV: 39000000-2 Meble CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodano: 2016-04-13 - wykonanie, dostawa oraz montaż elementów wyposażenia dwóch sal konferencyjnych - gabloty, rolety, ścianki wystawiennicze, systemy ekspozycyjne oraz blendy okienne - KC-zp.272-34/16
Dodano: 2016-02-26 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SOCJALNEGO LKS ORLĘTA W RUDAWIE
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-10