Przetargi.pl
dostawa i montaż wyposażenia technologicznego zaplecza gastronomicznego dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w budynku usługowym przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2014-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż wyposażenia technologicznego zaplecza gastronomicznego dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w budynku usługowym przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologicznego zaplecza gastronomicznego dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w budynku usługowym przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach. 3.3 Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik: dokumentacja technologiczno-funkcjonalna dla pomieszczeń kuchennych i jadalni w modernizowanym budynku przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.4 Sprzęt i urządzenia objęte niniejszym zamówieniem muszą być fabrycznie nowymi (nieużywanymi), wolnymi od wad, kompletnymi, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania. 3.5 Cena winna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie w przypadku, gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny urządzeń w terminie uzgodnionym z odbiorcą. 3.6 Cena oferty winna uwzględniać również transport, zabudowę, i montaż urządzeń będących na wyposażeniu inwestora, oznaczonych w projekcie technologicznym -na wyposażeniu inwestora - pozycje 04.4, 04.5, 05.1, 05.2, 06.4, 08.2, 1.4, 1.12, 1.14, 1.15, 1.21, 1.22, 1.33, 1.36, 2.3, 2.9, 2.11, 3.1, 3.3, 3.5, 3.6, 3.10. Uwaga: Wykonawca nie dokonuje wyceny przedmiotowych pozycji. 3.7 Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące od daty zamontowania przez Wykonawcę. 3.8 Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek na miejscu w terminie 24 godzin od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji a także podstawienia sprzętu zastępczego jeśli nie można dokonać naprawy na miejscu. 3.10 Produkty objęte przedmiotem dostawy winne posiadać deklarację zgodności Conformité Européenne i być oznaczone znakiem -CE- bezpośrednio lub na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym. 3.11 Każdy produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać pełną dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim. 3.12 Produkty objęte przedmiotem dostawy muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 3.13 Zamawiający dopuszcza odstępstwo od szerokości produktów w wymiarze plus-minus 5 cm jednakże Wykonawca winien dostosować wymiary do rzeczywistych wymiarów pomieszczeń z zachowaniem wytycznych projektanta/inwestora. Nie mniej jednak Zamawiający zachęca do składania zapytań w tym zakresie które będą każdorazowo uzgadniane z projektantem oraz inwestorem. 3.14 Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, dopisuje wyraz -lub równoważny-. 3.15 Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.16 Zamawiający nie wyraża zgody na instalowanie w obrębie realizacji usługi (cały teren działki, której dotyczy usługa) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/102.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach