Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego do zakupu w ramach Projektu pn. „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego do zakupu w ramach Projektu pn. „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego do zakupu w ramach realizowanego Projektu pn. „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę i montaż wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego dla: ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został podzielony przez Zamawiającego na następujące 7 pakietów / części: PAKIET/ CZĘŚĆ nr 1: Wyposażenie medyczno -techniczne PAKIET / CZEŚĆ nr 2: Sprzęt AGD PAKIET / CZĘŚĆ nr 3: Sprzęt komputerowy i RTV PAKIET / CZEŚĆ nr 4: Wyposażenia sanitarno – gospodarcze PAKIET / CZĘŚĆ nr 5: Wyposażenie specjalistyczne PAKIET / CZĘŚĆ nr 6: Rolety PAKIET / CZEŚĆ nr 7: Parawany Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w poszczególnych specyfikacjach technicznych wyposażenia, które stanowią odpowiednio Załączniki od 1 do 7 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - Przygotowanie, oznaczenie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac (czynny szpital); - Zakup, dostawę i montaż/ instalację/ rozmieszczenie wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego; Przystosowanie przyłączenia przedmiotu zamówienia do istniejących mediów (do istniejącej infrastruktury) u Zamawiającego (jeśli dla danego przedmiotu zamówienia wymagane jest podłączenie do mediów) stoi po stronie Wykonawcy. -Uprzątnięcie miejsca po zakończeniu prac z wywozem i utylizacją odpadów, opakowań itp. Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z innymi firmami/wykonawcami realizującymi dostawy na rzecz Zamawiającego. Dostawy objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie służby zdrowia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dostawy i związane z tym prace objęte przedmiotem zamówienia w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę szpitala. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ), opisami / specyfikacjami technicznymi wyposażenia technicznego i socjalno – bytowego stanowiącymi integralną cześć opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą. Opisy i specyfikacje przedmiotu zamówienia zawarte w poszczególnych dokumentach przetargowych jak i w SIWZ należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Uwaga! Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty higieniczne - certyfikaty/świadectwa dopuszczające do obrotu i użycia zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Miejsce dostawy (pkt. 3.6. SIWZ): Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg: Trakt Porodowy zlokalizowany w budynku 1C oraz Oddział Położniczy zlokalizowany w budynku 1C i budynku 1A. Miejsce rozmieszczenia i montażu poszczególnych elementów wyposażenia przedstawia Załącznik nr 8 SIWZ – Lokalizacja Miejsca Dostawy – Rozmieszczenie wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego Realizacja zadania odbywać się będzie w czynnym obiekcie szpitalnym z częściowym wyłączeniem z użytkowania pomieszczeń objętych zakresem realizacji przedmiotu zamówienia (tj. Traktu Porodowego i Oddziału Położniczego), do których będą dostarczane i montowane elementy wyposażenia technicznego i socjalno – bytowego. W dniu 30.03.2020r. w w/w pomieszczeniach zostały zakończone roboty budowlane i instalacyjne wykonane przez Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PEDBUD Sp. z o.o. Sp. k (Lider Konsorcjum) oraz Pedbud Invest Sp. z o.o. (Członek Konsorcjum). Wykonawca dostarczy wyposażenie do Miejsca Dostawy, dokona montażu, instalacji i/lub rozmieszczenia zgodnie z miejscem przeznaczenia, chyba że Zamawiający wskaże inną lokalizację w Miejscu Dostawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości magazynowania jakiegokolwiek wyposażenia na terenie Szpitala. Dostawa, montaż, instalacja i/lub rozmieszczenie przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa na dostawę i montaż wyposażenia będącego przedmiotem niniejszego postępowania ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w pomieszczeniach do których ma być dostarczone / zamontowane / zainstalowane wyposażenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Nr pakietu/ części Kwota wadium 1. 4 454,54 zł 2. 230,29 zł 3. 858,46 zł 4. 680,37 zł 5. 250,13 zł 6. 722,38 zł 7. 122,60 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłacone na konto Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu – PKO BP S.A. Oddział w Elblągu Nr 33 1020 1752 0000 0102 0006 3727 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na wykonanie dostawy i montażu wyposażenia technicznego i socjalno - bytowego – znak sprawy 26/2020”. W pozostałych przypadkach (pkt 8.3. pkt. b), c), d), e) niniejszej SIWZ) wymagane jest dołączenie do oferty gwarancji / poręczenia w formie pisemnej do upływu terminu składania ofert, określonego w pkt. 11.1 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3. SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca złoży: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg Załącznika nr 12 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 5a.2. SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.1.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postepowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 6.3 SIWZ., dokumenty te składa każdy z wykonawców występujących wspólnie Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeśli nie została złożona wraz z ofertą. Kompletna oferta musi zawierać, składać się z następujących dokumentów: Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty – Załącznik Nr 9 do SIWZ. Formularz oferty powinien zawierać w szczególności: - - cenę ofertową brutto, cenę ofertową netto; - zobowiązanie o okresie udzielonej gwarancji na dostarczane wyposażenie techniczne i socjalno - bytowe; - oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i uznaje warunki zawarte w SIWZ wraz z załącznikami oraz wyjaśnieniami i zmianami SIWZ, bez zastrzeżeń; - oświadczenie o okresie związania ofertą; - oświadczenie, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia; - oświadczenie o akceptacji warunków płatności; - wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców o ile są znane – jeżeli dotyczy). - informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust. 3a ustawy PZP, że wybór jego oferty będzie / nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami ( należy wskazać odpowiednio) - Oświadczenie Wykonawcy, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem / nie jest rachunkiem*, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (tj. Dz.U z 2019 r. poz. 2357) prowadzony jest rachunek VAT. (dot. części/ pakietu zamówienia nr 3) Dokumenty wymienione w pkt. 6.1. SIWZ – Załącznik nr 10 i 11 do SWIZ. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w ar. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenie oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), którego wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie podmiotów trzecich, w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, które zobowiązały się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust 2 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 11 SIWZ. Wypełnioną i podpisaną Specyfikację techniczną wyposażenia technicznego i socjalno-bytowego na część / pakiet przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, odpowiednio Załącznik od nr 1 do nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach