Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2020-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.csk.umed.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli do indywidualnego montażu dla przebudowywanego Oddziału VIII Alergologii w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pankiewicza 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli do indywidualnego montażu dla przebudowywanego Oddziału VIII Alergologii w Uniwersyteckim Centrum Pediatrii Sp. ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pankiewicza 16 - sprawa nr ZP/21/2020 – spełniających parametry techniczne sprecyzowane w załączniku nr 2 FORMULARZ TECHNICZNO-ASORTYMENTOWO-CENOWY oraz załączniku 2a PROJEKT WYPOSAŻENIA DLA PRZEBUDOWYWANEGO ODDZIAŁU VIII ALERGOLOGII W UNIWERSYTECKIM CENTRUM PEDIATRII SP ZOZ CENTRALNEGO SZPITALA KLINICZNEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI, UL. PANKIEWICZA 16 (Opis, Karta wyrobów gotowych, Rysunki 1 – Rysunki 10) Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy, złoży/zmontuje i ustawi przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Szpitala przy ul. Spornej 36/50 (ul. Pankiewicza 16) w Łodzi. Miejsce dostawy wyposażenia określono w części B SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu - rok produkcji nie starszy niż 2020 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Urządzenia muszą posiadać niezbędne elementy instalacyjne tak, aby urządzenia mogły być użytkowane dodatkowych zakupów. Dodatkowo przedmiot zamówienia musi: - Odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia - Być dopuszczony do obrotu i do używania na rynek polski zgodnie z ustawą - Być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych, - Nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: a) Sprzedaż, dostawa i montaż, stołów, taboretów obrotowych, foteli obrotowych, foteli, krzeseł łączonych, regałów magazynowych, wieszaków ściennych, luster, koszów na odpady będących przedmiotem zamówienia oraz mebli do indywidualnego montażu (Zgodnie z Załącznikiem nr 2a Projekt wyposażenia meblowego – Opis, Karta wyrobów gotowych oraz Rysunki 1– Rysunki 10). b) Przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji wymiarów mebli podanych w SIWZ oraz do przedstawienia Zamawiającemu kolorystyki mebli (paleta barw min. 20 kolorów – zróżnicowanych), a także próbników tkanin obiciowych (paleta barw producenta; o ile dotyczy) w celu ustalenia (potwierdzenia) kolorystyki. c) Należy bezwzględnie wykonać wszelkie pomiary z natury poszczególnych pomieszczeń. Wymiary mebli podane w projekcie należy każdorazowo weryfikować ze stanem faktycznym. W związku z powyższym zastrzega się możliwość korekt wymiarów zaprojektowanych elementów wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi z podziałem na 4 pakiety.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych"
Dodano: 2023-12-18 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych”
Dodano: 2023-11-30 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-11-28 - ZP 34/23 Dostawa mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii
Dodano: 2023-10-27 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2023-08-14 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa i montaż mebli dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-05 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2022-10-26