Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach realizowanego projektu pn: Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej, 48-300 Nysa.

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach realizowanego projektu pn: Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej, 48-300 Nysa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach realizowanego projektu pn: „Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej, 48-300 Nysa. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych: krzesła - 36 szt., krzesła obrotowe – 6 szt., szafy półotwarte - 20szt., biurka – 14 szt., szafki -16 szt., stoły warsztatowe - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/-3% wymiarów zewnętrznych mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia; tolerancja nie dotyczy wymiarów elementów konstrukcyjnych, takich jak grubość płyty, przekrój nogi itp. Wszystkie zaproponowane meble muszą być systemowe i seryjnie produkowane. Zamawiający potwierdzi wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy pzp 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach