Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
Piastowska 33
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
REGON: 53141222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach realizowanego projektu pn: Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej, 48-300 Nysa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach realizowanego projektu pn: „Rewitalizacja obszarów miejskich na terenie miasta Nysa” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 (nr umowy o dofinansowaniu RPOP.10.02.00-16-0045/17 z 30.11.2017 r.) w budynku Regionalnego Centrum Integracji i Rehabilitacji przy ulicy Grodkowskiej, 48-300 Nysa. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych: krzesła - 36 szt., krzesła obrotowe – 6 szt., szafy półotwarte - 20szt., biurka – 14 szt., szafki -16 szt., stoły warsztatowe - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/-3% wymiarów zewnętrznych mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia; tolerancja nie dotyczy wymiarów elementów konstrukcyjnych, takich jak grubość płyty, przekrój nogi itp. Wszystkie zaproponowane meble muszą być systemowe i seryjnie produkowane. Zamawiający potwierdzi wybraną kolorystykę na etapie zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy pzp 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mebli na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa i montaż mebli w budynkach Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA MEBLI DLA O/ZUS W OPOLU
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2022-10-26 - Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ulicy Ostrówek 5-7 w Opolu
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Dodano: 2020-11-19