Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie ul. Gocławska 4

Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-678 Warszawa, ul. Smyczkowa 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8530066 , fax. 022 8530066
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie
    ul. Smyczkowa 14 14
    02-678 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8530066, fax. 022 8530066
    REGON: 01073175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbw.waw.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie ul. Gocławska 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego: 1.1. siedziska, 1.2. meble i regały biblioteczne, 1.3. elementy systemu wystawienniczego, 1.4. dodatkowe elementy wyposażenia, oraz elementów aranżacji wnętrz i reklamy; 1.5. rolety zaciemniające, 1.6. fototapety, 1.7. kanały wentylacyjne wyklejane materiałem dekoracyjnym, 1.8. dekoracje szyb, 1.9. elementy systemu identyfikacji wizualnej do Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie ul. Gocławska 4: zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy wpłacić je na konto zlokalizowane w PKO SA numer konta:40 1240 6003 1111 0010 2561 6160. Zamawiający uzna, że zostało ono wniesione w terminie, jeżeli w momencie upływu terminu do składania ofert wadium będzie znajdowało się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt.1, w formie lub formach dopuszczonych w Pzp., zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), które będzie zawierać oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt.10, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy, niż termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Krajowy Rejestr Sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - Formularz nr 2 - oryginał. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem); 4. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem); 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) - podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 6. Wykaz z dwóch ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 dostaw mebli biurowych o wartości minimum 600.000,00 zł brutto każda - Formularz nr 3 - oryginał. 7. Potwierdzenia pisemne od podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, że dostawy, o których mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie - oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem. Dokumenty mają zawierać, co najmniej następujące informacje: a) nazwę Wykonawcy; b) nazwę odbiorcy; c) datę rozpoczęcia i zakończenia dostawy tj. miesiąc i rok; d) wartość dostawy z podatkiem VAT; g) stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie. 8. Opinia-informacja banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o zdolności kredytowej Wykonawcy lub o posiadanych środkach finansowych. Opinia-informacja ma wykazywać, że dany podmiot posiada zdolność kredytową lub posiada środki finansowe na koncie w wysokości minimum 200.000,00 złotych ( dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -kwota ubezpieczenia - minimum 500.000,00 zł - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 10. Dowód wykazujący wniesienie wadium - jeżeli jest wniesione w formie innej niż w pieniądzu - oryginał. Uwaga 1: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 należy zastąpić je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga 2: W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp dokumenty, wymienione w pkt.1- 5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w Jego skład. 11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 1 - 10 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 12.Wykonawca, oprócz dokumentów wskazanych w pkt.1-10, załączy do oferty następujące dokumenty i materiały: 1) wypełniony formularz oferty (formularz nr 1) - oryginał; 2) wypełniony formularz cenowy (formularz nr 5) - oryginał; 3) w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą Wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) w przypadku: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt. 4) lit. a ma być załączone do oferty w formie oryginału. 5) Modele siedzisk K1 i K5. 6) Model konstrukcji regału R1. 7) Próbka obicia siedziska K9. 8) Próbki płyty meblowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbw.waw.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach