Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA błon radiologicznych DI-HL do kamery laserowej Drypix 7000 oraz Drystar DT 1B dla Szpitala Klinicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA błon radiologicznych DI-HL do kamery laserowej Drypix 7000 oraz Drystar DT 1B dla Szpitala Klinicznego (2 pakiety) ilości zgodnie z SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kryteria oceny ofert: cena oferty w złotych brutto (z VAT) - 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ) stwierdzające, że: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na dostawę płyt CD do nadruku atramentowego do duplikatorów , cartridge, filmy oraz koperty, nr sprawy Pn-115/14/AR
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa błon i odczynników mammograficznych
Dodano: 2014-06-04 - Na dostawę płyt CD do nadruku atramentowego do duplikatorów , cartridge, filmy oraz koperty, nr sprawy Pn-47/14/AR
Dodano: 2014-04-15 - Zaopatrzenie Szpitala w błony do zdjęć RTG
Dodano: 2013-09-16 - Zaopatrzenie szpitala w błony do zdjęć RTG
Dodano: 2012-10-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych RTG oraz testów do sterylizacji.
Dodano: 2012-06-13 - Zakup i dostawa błon i odczynników RTG dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2012-05-15 - Materiały zużywalne - filmy, błony i odczynniki rtg dla Zakładu Radiologii. Znak sprawy: 6/2012
Dodano: 2012-01-31 - Dostawa błon, odczynników i utrwalaczy dla Pracowni Mammograficznej
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa materiałów zużywalnych: błon rtg i chemikalii do ich obróbki. Znak sprawy 16/2010
Dodano: 2010-02-24