Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umostrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego do pomieszczeń budynku hali widowiskowo sportowej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. A. Kowalczyka 1 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej”. I. Przedmiot dostawy: 1) Laptop z ekranem 15,6 cali – 3 szt., 2) Laptop z ekranem 17 cali i parametrami do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt., 3) Zewnętrzny napęd optyczny – czytnik CD – Rom i Blu-Ray – 4 szt., 4) Dysk zewnętrzny 4Tb – 2 szt., 5) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A3 i skanerem w formacie A3 – 1 szt., 6) Urządzenie wielofunkcyjne z drukarką laserową w formacie A4 i skanerem w formacie A4 – 2 szt., 7) Mysz komputerowa – bezprzewodowa – 5 szt., 8) Projektor multimedialny – 1 szt., 9) Telewizor LED 55 cali – 5 szt., 10) Komputer stacjonarny, parametrami gotowy do pracy z programem COREL DRAW – 1 szt., 11) Monitor komputerowy 27 cali – 1 szt., 12) Tablica interaktywna – 93 cale – 1 szt., 13) Pakiet programów MS Office – 5 szt., 14) Program antywirusowy – 5 szt., 15) Pakiet programów COREL DRAW 2020 – 2 szt., 16) Uniwersalny obrotowy uchwyt TV do telewizorów LED – 5 szt. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6, 2. Wykaz wyposażenia – załącznik 7. 3.3. Inne wymagania i uwagi. 3.3.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3.3.2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, przy czym okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, formularza ofertowego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). 2. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa sprzętu komputerowego w celu realizacji projektu: Wyższa jakość kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Gniezno
Dodano: 2023-09-06 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa laptopów dla WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek oświatowych w ramach realizacji projektu "Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek oświatowych w ramach realizacji projektu "Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-07-14 - Dostawa laptopów dla WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
Dodano: 2023-06-27 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina” dot. Część V – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2023-06-12 - Zakup sprzętu niezbędnego do uruchomienia zintegrowanego systemu teleinformatycznego w ramach projektu pn.: "E-usługi publiczne dla mieszkańców Miasta i Gminy Kępno"
Dodano: 2023-05-24