Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz budynku usługowo, socjalno-biurowego - Centrum Edukacji Ekologicznej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B

Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp.z o.o.
    Zwycięstwa 36
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: REGON 278165760
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz budynku usługowo, socjalno-biurowego - Centrum Edukacji Ekologicznej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz budynku usługowo, socjalno - biurowego - Centrum Edukacji Ekologicznej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:a) dostawę nowych mebli biurowych, kuchennych i innych, a także sprzętu do zabudowy i podłączenie sprzętu,b) montaż i ustawienie mebli oraz sprzętu zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) dostawa i montaż nowej stacji uzdatniania wody, d) dostawa i montaż nowych lamp, e) dostawa i montaż nowych okładzin ściennych, f) transport istniejącej zabudowy z ul. Zwycięstwa 36 w Gliwicach (wysoka III kondygnacja kamienicy) na ul. Rybnicką 199B w Gliwicach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,g) adaptacja istniejących mebli do pomieszczeń z maksymalizacją ich wykorzystania. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał adaptację istniejących mebli do wskazanych na załączonym rzucie pomieszczeń z maksymalizacją ich wykorzystania, przez co rozumie się rozmieszczenie jak największej ilości istniejących mebli w oznaczonych pokojach, bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek modyfikacji (np. przycięcia celem dopasowania). Dopuszcza się wykonanie poprawek jedynie pozostałych elementów, których wykorzystanie w całości zgodnie z rozwiązaniem opisanym w zdaniu poprzednim nie będzie możliwe. h) przygotowanie wizualizacji 3D pomieszczeń z umeblowaniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium lub (w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej) wystąpienia odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Gliwicach nr konta 30 8457 0008 2008 0010 0055 0001.5. Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione.6. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Oryginał wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikać iż udzielone zabezpieczenie dotyczy obu Wykonawców występujących wspólnie.8. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do rejestru zawodowego lub handlowego)Określenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:O zamówienie może ubiegać się Wykonawca który wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę mebli i wyposażenia biurowego z montażem na kwotę minimum 150 000,00 zł netto.Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie dostaw zobowiązany jest podać jedynie te dostawy w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach