Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do sal pobytu dzieci oraz zaplecza kuchennego na potrzeby utworzenia żłobka w budynku przy ul. Waryńskiego 10 w Boguszowie-Gorcach, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja części budynku po byłym Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Waryńskiego 10 na Żłobek Miejski Nr 1 w Boguszowie-Gorcach”

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do sal pobytu dzieci oraz zaplecza kuchennego na potrzeby utworzenia żłobka w budynku przy ul. Waryńskiego 10 w Boguszowie-Gorcach, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja części budynku po byłym Publicznym Gimnazjum Nr 1 przy ul. Waryńskiego 10 na Żłobek Miejski Nr 1 w Boguszowie-Gorcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw i montażu wyposażenia do sal pobytu dzieci oraz zaplecza kuchennego na potrzeby utworzenia żłobka w budynku przy ul. Waryńskiego 10 w Boguszowie-Gorcach, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja części budynku po byłym Publicznym Gimnazjum Nr1 przy ul. Waryńskiego 10 na Żłobek Miejski Nr 1 w Boguszowie-Gorcach”. 3.2. Zadanie dofinansowane w ramach Resortowego programu Rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat „MALUCH+”2020 (moduł 1a). 3.3 Na realizację zamówienia składa się także wykonanie przez Wykonawcę między innymi następujących czynności: 1) część I: Dostawa i montaż wyposażenia do sal pobytu dzieci a) wniesienie, montaż, ustawienie wyposażenia w miejscu dostawy, b) dostarczenie instrukcji montażu, obsługi i konserwacji wyposażenia, a także innych dokumentów wymaganych zapisami obowiązujących przepisów oraz umowy (w języku polskim), c) sprawdzenie poprawności działania wyposażenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie jego eksploatacji (użytkowania i konserwacji), d) wywóz i składowanie odpadów oraz uporządkowanie miejsca dostawy, Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowym- Załączniku nr 7a do SIWZ. 2) część II: Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchni a) wniesienie, montaż, ustawienie, podłączenie oraz uruchomienie wyposażenia w miejscu dostawy, b) dostarczenie instrukcji montażu, obsługi i konserwacji wyposażenia, a także innych dokumentów wymaganych zapisami obowiązujących przepisów oraz umowy (w języku polskim), c) sprawdzenie poprawności działania wyposażenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie jego eksploatacji (użytkowania i konserwacji), d) wywóz i składowanie odpadów oraz uporządkowanie miejsca dostawy, Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowym- Załączniku nr 7b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) część I : Dostawa i montaż wyposażenia do sal pobytu dzieci- 1 635,00 zł. , 2) część II: Dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego- 3 242,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, w toku czynności oceny ofert, nie będzie dokonywał podmiotowej oceny wszystkich Wykonawców (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie będzie badał wszystkich wstępnych oświadczeń wykonawców, lecz w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (uplasuje się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy, tj. zbada oświadczenia wstępne, a następnie wezwie Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 5 dni do przedłożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, w szczególności wskazanych w pkt. 15 niniejszej SIWZ. 17. Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. 17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 17.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, 2) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, 3) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach