Nadleśnictwo Szczecinek ogłasza przetarg
- Adres: 78400 Szczecinek, ul. Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 743 611 , fax. 943 743 611
- Data zamieszczenia: 2017-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szczecinek
ul. Kościuszki 22
78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 743 611, fax. 943 743 611
REGON: 33004429800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieosiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Szczecinek. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego stanowiącego nową siedzibę Nadleśnictwa w Szczecinku przy ul. Polna 22 Wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu wyceny – załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca rozmieści dostarczone elementy wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego zgodnie z załącznikiem nr 1C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także podłączeniu mediów i próbnych uruchomieniach – w tym wniesienie i uprzątnięcie miejsca prac/dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia ponosi wykonawca. Dokładny termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. Oferowane produkty stanowiące elementy mebli typu A i typu B muszą być rozwiązaniami systemowymi, umożliwiającymi zmianę ich wzajemnej konfiguracji oraz dodatkowe zamówienia i wspólne zestawienie w przyszłości, tzn. posiadać opracowane rozwiązania systemowe obejmujące elementy do wyboru, tj.: co najmniej 5 rodzajów biurek i stołów, 3 rodzaje kontenerów i dostawek biurek, 10 rodzajów szaf aktowych i ubraniowych. Dokumenty potwierdzające wyżej wymienione wymagania należy dostarczyć przed podpisaniem umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego wykonawcy. W szczególności zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako meble typu A, typu B, typu C, zapewniającej zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji określony w formularzu oferty możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko wykonawcy zamówienia. Deklarację producenta należy dołączyć do składanej oferty – wzór deklaracji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, po wykonaniu umowy i podpisaniu przez zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego (DWP)
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-12-10 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa mebli do OSRM wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie.
Dodano: 2020-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-10-02