Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do Multicentrum wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi sprzętu w ramach projektu pn. „RAZEM - rewitalizacja obszaru Stare Miasto w Kwidzynie”

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do Multicentrum wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi sprzętu w ramach projektu pn. „RAZEM - rewitalizacja obszaru Stare Miasto w Kwidzynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia do Multicentrum wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi sprzętu w ramach projektu pn. „RAZEM - rewitalizacja obszaru Stare Miasto w Kwidzynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl>> Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn >> Aktualne >> Nazwa zamówienia 3. W przypadku wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia, oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 4. Wykonawca, który zdecyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy, systemy, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 5. Zamawiający zastrzega, aby zaoferowane urządzenia materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 8. Prace związane z montażem wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu w ramach niniejszego zamówienia będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na Formularzu Oferty. 9. Na etapie realizacji umowy Zamawiający może żądać okresowego przedstawiania listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. Żądanie Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie, zastrzegając co najmniej 7 dniowy termin na przedstawienie w/w listy. 10. Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). 11. W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 Kp: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż następującego wyposażenia do Multicentrum wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi sprzętu w ramach projektu pn. „RAZEM- rewitalizacja obszaru Stare Miasto w Kwidzynie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza obszarem Metropolitalnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Moduł 1: Moduł do nauki muzyki – 3 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja interaktywnego środowiska do nauki muzyki oraz jej komponowania. System ma umożliwiać dzieciom z każdego przedziału wiekowego naukę komponowania, aranżowania, nagrywania stworzonej przez siebie muzyki, a także poszerzenie wiadomości o stylach i strukturach muzycznych, instrumentach oraz utworach muzycznych. System pozwoli na zapisanie stworzonych melodii w Internecie. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia: • podstawy akustyki – dźwięk, fale dźwiękowe, izolacja akustyczna, • klasyfikacja instrumentów muzycznych, • budowę piosenki, • muzyka elektroniczna – tworzenie miksu muzycznego jego analiza i komponowanie, • muzyka filmowa, • teoria muzyki – nuty, rytm, melodia, interwały, harmonia, skale, akordy, • historia muzyki – rozwój styli muzycznych, kompozytorzy, • praca w skomputeryzowanym studiu nagraniowym, • edytowanie i miksowanie piosenek, • nagrywanie głosu, • zastosowanie efektów dźwiękowych. Moduł powinien umożliwiać zdobycie następujące umiejętności: • słuch muzyczny i słuchanie muzyki, • rozwijanie myślenia hierarchicznego i strukturalnego, • rozwijanie koncentracji, • praca zespołowa, • komponowanie muzyki na komputerze, • poznanie języka muzyki jako środka do wyrażania emocji, nastrojów oraz przekazywania informacji, • tworzenie wzorów muzycznych, układanie ich w jedną całość i nadawanie ostatecznego szlifu tak, aby powstało kompletne dzieło artystyczne. Moduł do nauki muzyki powinien zawierać: • oprogramowanie komputerowe do nauki teorii oraz komponowania własnej muzyki, • klawiaturę MIDI, • słuchawki, • mikrofon, • kartę dźwiękową, • głośniki. Moduł 2: Interaktywny moduł nauczania dla dzieci w wieku-5-8 lat – 10 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja interaktywnego środowiska nauczania, którego celem jest przekazanie dzieciom wiedzy i umiejętności oraz ich poszerzenie za pomocą różnorodnych narzędzi technologicznych. System ma rozwijać u dzieci zdolności rozumienia oraz nawyki uczenia się. Doskonalić umiejętności myślenia i poznawania, kreatywność, a także zwiększać motywację do nauki. System obejmuje: oprogramowanie edukacyjne, konsolę wyposażoną w komplet czujników, system rozpoznawania obiektów, skaner pozwalający na importowanie zdjęć i obrazów do systemu, zestaw akcesoriów oraz zestaw szczegółowych planów zajęć dla prowadzącego. Oprogramowanie powinno obejmować następujące zagadnienia (tematy) poznawcze dla dzieci: • Ja i moje ciało, • Mój dom, • Moje miasto, • Ziemia, • Natura, • Przestrzeń kosmiczna. Każde z zagadnień powinno łączyć naukę i doskonalenie umiejętności z takich dziedzin jak: matematyka, nauki ścisłe, sztuka, muzyka, środowisko, recykling, bezpieczeństwo na drodze, umiejętności myślenia, rozwiązywanie problemów, rozumienie ze słuchu, pamięć, sortowanie, umiejętności komputerowe, kreatywność, praca zespołowa. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia: • części mojego ciała, drzewo genealogiczne mojej rodziny, codzienne czynności, • figury geometryczne, higiena osobista, projektowanie pokoi w domu, • mapa miasta, znaczenie transportu, bezpieczeństwo na drodze, muzyka i animacja, • środowisko, recykling, fizyczna mapa świata, znane miejsca na Ziemi, • klasyfikacja zwierząt, cykl życia, pory roku, • układ Słoneczny, • poznanie liczb, podstawy matematyki, liczenie, sortowanie, liczebność, • nauka języka angielski: Słownictwo podstawowe (liczby, kolory i inne), • podstawowe doświadczenia z dźwiękiem, światłem i temperaturą. Moduł powinien umożliwiać zdobycie następujące umiejętności: • udoskonalone umiejętności rozumienia ze słuchu, • liczenie, sortowanie, • koordynacja ręka-oko, • pamięć wzrokowa i słuchowa, • zachowanie grupowe, • kreatywność, • praca z obiektami 3d, • rozwiązywanie problemów, • praca zespołowa, • porządkowanie sekwencyjne, • czytanie i korzystanie z tabel, • słownictwo, • umiejętność pisania, • umiejętności użytkowania komputera. Interaktywny Moduł Nauczania dla dzieci 5-8 lat powinien zawierać: • oprogramowanie edukacyjne zintegrowane z interaktywnym urządzeniem odczytu, • interaktywne urządzeniem odczytu identyfikujące obrazy, zdjęcia i kształty umożliwiające ich cyfrowe importowanie i obróbkę w oprogramowaniu; czujniki identyfikujące zewnętrzny ruch, temperaturę oraz dźwięk i wykorzystywane w oprogramowaniu, • akcesoria zewnętrzne integralne i współpracujące z oprogramowaniem oraz interaktywnym urządzeniem odczytu, zawierające min. obrazy, liczby, struktury, kształty, wyrazy z kodem QR • scenariusze prowadzenia zajęć (min. 25 zajęć). Moduł 3: Moduł nauki robotyki – 10 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu z zakresu nauk technicznych i podstaw robotyki. System ma łączyć procesy rozwiązywania problemów, budowania mechanicznych modeli z plastikowych elementów oraz sterowanie nimi. Moduł nauczania robotyki ma rozwijać u dzieci umiejętność logicznego myślenia w różnych dziedzinach techniki. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia: • trwałość i wytrzymałość, • mosty i łuki, • osie i ruch obrotowy, • siła odśrodkowa, • jak lata samolot i helikopter, • konstruowanie różnych dwu- i trójwymiarowych modeli za pomocą patyczków i łączników, • zastosowanie oprogramowania programującego do sterowania modelami, • sterowanie silnikami, lampami i różnymi sensorami oraz ich zastosowanie, • modele zasilane energią słoneczną. Moduł powinien umożliwiać zdobycie następujących umiejętności: • rozwijanie i ćwiczenie umiejętności motorycznych i koordynacji, • rozwijanie wyobraźni i kreatywności, • obserwacja szczegółów, • budowanie trójwymiarowych konstrukcji na podstawie dwuwymiarowego obrazka, • poznanie naukowych aspektów budowania i obserwowania, • wyrabianie w sobie nawyków raportowania, • rozpoznanie problemu, • znalezienie i wybranie rozwiązania, • integracja komputerów i programowania komputerowego, • rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów, • praca zespołowa. Moduł do nauki robotyki powinien zawierać: • oprogramowanie umożliwiające programowanie, • sterowniki z możliwością programowania, integralne z oprogramowanie, • akcesoria zintegrowane z oprogramowaniem, zawierające silnik, diodę świecącą, czujnik rejestrujący natężenie światła oraz dotyk, • elementy montażowe, • instrukcję, • panel solarny. Moduł 4: Przenośniki i maszyny sortujące – 1 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja środowiska nauczania, którego celem jest wprowadzenie dzieci do tematyki technologii sensorów, przenośników i automatyki przemysłowej. System ma informować o różnych czujnikach i ich zastosowaniu w przemysłowej linii produkcyjnej, ukazać zastosowanie przenośnika w transporcie na linii produkcyjnej oraz sortowanie elementów według ich typów. Moduł ma rozwijać wiedzę dzieci w zakresie stosowania układów logicznych, sekwencjonowania i sterowania. Program nauczania ma wykorzystywać logiczne myślenie w tworzeniu podstawowych algorytmów do rozwiązywania problemów oraz poznać zalety i użytkowe zastosowanie symulacji w przemyśle. Moduł ma nauczyć pisać, testować i uruchamiać własne programy, z zastosowaniem łatwego w obsłudze, opartego na ikonach zestawu rozkazów sterujących. Moduł powinien obejmować następujące zagadnienia: • wytyczne dla nauczyciela w zakresie szkoleń technicznych, • wprowadzenie do przenośników sortujących, • automatyka, • wprowadzenie do oprogramowania, • zmysły i sensory, • zmysły w przyrodzie, • technologia sterowania procesami, • doświadczenia z narzędziami logicznymi. Moduł powinien zawierać: • przenośnik, • trzy sensory, • silnik DC sortownika. • małe tarcze lub inne materiały do sortowania, • dedykowany, łatwy w obsłudze pakiet oprogramowania sterującego. • pakiet pozwalający na tworzenie schematu sekwencji i wykonanie procedury, • zaimplementowane funkcje pomiarów i sterowania, • oprogramowanie szkoleniowe lub e-book zawierający teorię i szczegółowe instrukcje dla wszystkich praktycznych czynności, • czteropozycyjny sortownik napędzany silnikiem DC, • pojemniki zbiorcze (min.3), • sensor optyczny, • sensor indukcyjny, • sensor magnetyczny, • nominalny zakres ruchu przenośnika (180 mm), • silnik przenośnika DC, • przycisk wyłączania awaryjnego całkowicie odcinający zasilanie elektryczne jednostki, • wyłącznik głównego zasilania, • połączenie USB z komputerem, • tarcze stalowe lub/i plastikowe, • zasilacz, • preferowane napięcie robocze (100 - 240 VAC, 50 / 60 Hz), • oprogramowanie użytkowe i szkoleniowe lub e-book dla MS Windows PC Moduł 5: Robot Kartezjański i skomputeryzowany magazyn – 1 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja modułu umożliwiającego przekazanie wiedzy i zasad z zastosowania ramienia manipulatora, technologii stosowanych przy manipulatorach, zastosowania ich w przemyśle oraz podstawową teorię wymaganą do sterowania ramieniem manipulatora. Zastosowanie ramienia manipulatora powinno być pokazane z użyciem systemu magazynującego i pisaka do plotera. Moduł powinien zapoznać z kartezjańskimi układami współrzędnych, układami logicznymi, sekwencjonowaniem zdarzeń, metodami magazynowania i podstawowym sterowaniu w robotyce. Moduł powinien przekazać wiedzę z wykorzystywania logicznego myślenia w tworzeniu podstawowych algorytmów do rozwiązywania problemów, zaletach stosowania symulacji w przemyśle. System obejmuje: stojak do przechowywania próbek z min. 15 komórkami i palet magazynowych. Powinien posiadać zdalne ramię manipulatora robotycznego służące do przenoszenia palet z jednej komórki do innej. Zmiana w konfiguracji systemu powinna umożliwiać zmianę systemu szkoleniowego w ploter. System ma zawierać łatwy w obsłudze pakiet oprogramowania sterującego, umożliwiający programowanie schematu magazynu, symulację sekwencji i wykonanie procedury za pomocą sterowania z komputera. Moduł powinien przyczynić się do zdobycia umiejętności napisania, przetestowania i uruchomienia własnych programów, z zastosowaniem prostego w obsłudze zestawu rozkazów sterujących. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia: • historia i zastosowanie magazynowania, • zasady magazynowania, • metody magazynowania: FIFO, LIFO, wolny obszar, • podstawy robotyki, • kartezjański układ współrzędnych, • współrzędne bezwzględne i względne (lokalne), • wprowadzenie do oprogramowania sterującego skomputeryzowanym magazynowaniem, • pisanie, symulacja i wykonywanie programów do magazynowania w celu rozwiązania problemów z magazynowaniem, • ploter, • wprowadzenie do oprogramowania sterującego ploterem, • pisanie programów do plotera i wykonywanie ich w celu uzyskania rysunków Moduł powinien zawierać: • nominalny zakres ruchu w osi X (do 400 mm), • nominalny zakres ruchu w osi Y (do 250 mm), • zakres ruchu w osi Z (do 100 mm z tłokiem pneumatycznym), • chwytak, • nominalne odstępy pomiędzy przedziałami na osi X (do 116 mm), • nominalne odstępy pomiędzy przedziałami na osi Y (do 75 mm), • nominalna rozdzielczość wyższa niż 0.5 mm, • wydzielone komórki magazynowania (min. 16, łącznie z wejściem i wyjściem), • silnik manipulatora, • nominalna prędkość ruchu wzdłuż wszystkich osi manipulatora +/-900 mm/min, • element, na którym będzie pisać ploter (preferowana biała tablica), • system zasilania sprężonym powietrzem (minimalne ciśnienie: 4 bar ; maksymalne ciśnienie: 6 bar), • szybkozłączka do elastycznych rurek, • regulacja napięcia roboczego (115 / 230 VAC,) wybieranego przełącznikiem, • przycisk wyłączania awaryjnego całkowicie odcinający zasilanie elektryczne jednostki, • wyłącznik głównego zasilania, • połączenie kablowe z komputerem (USB), • minimum 16 palet w 4 podstawowych kolorach (niebieskie, czerwone, zielone, żółte), • pisak do plotera i uchwyt pisaka, • oprogramowanie użytkowe i szkoleniowe lub e-book dla MS Windows PC, • e-book zawierający teorię i szczegółowe instrukcje dla wszystkich praktycznych czynności. Moduł 6: Sterowanie Procesami – 1 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja modułu, którego celem jest przekazanie wiedzy na temat sterowania procesem. Moduł ma prezentować zastosowanie sterowania procesem, komponentów zaangażowanych w system kontroli procesu, rozwiązywanie problemów i wypracować umiejętności logicznego rozumowania. System powinien wskazywać zastosowanie logiki, sekwencjonowania i sterowania oraz umożliwić zastosowanie logicznych procesów myślowych z wykorzystaniem do formułowania algorytmów rozwiązywania problemów. System ma ukazywać zalety procesów symulacji w przemyśle. Moduł ma umożliwić pisanie, testowanie i uruchamianie własnych programów, przy zastosowaniu opartych na ikonach poleceń sterujących. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia: • wprowadzenie do sterowania procesem, • podstawowa terminologia sterowania procesami, • diagramy blokowe, • technologia sterowania procesem przemysłowym, • podstawowe eksperymenty, • eksperymenty z narzędziami logicznymi, • zaawansowane eksperymenty. Moduł sterowania procesami powinien zawierać: • min. trzy zbiorniki z regulowaną wysokością do wypełnienia kolorową cieczą. Zbiorniki mają posiadać zawór sterowany elektrycznie. W systemie woda powinna przepływać ze zbiorników do zbiornika akumulacyjnego. Poziom cieczy w zbiorniku akumulacyjnym powinien być jest mierzony i kontrolowany. System powinien zawierać dedykowany pakiet oprogramowania sterującego do stworzenia schematu procesu, wykonania symulacji procesu i wykonania procesu na rzeczywistym systemie. Pomiar i sterowanie realizowane za pośrednictwem komputera. • min. trzy zbiorniki górnego sterowania, • zbiornik główny do mieszania kolorowych cieczy, • zawory elektromagnetyczne włączony/wyłączony, • ręczny zawór kulkowy, • pływak, • potencjometr poziomu cieczy, • napięcie wejściowe około 15 VDC, • port do połączenia z komputerem, • awaryjny przycisk zatrzymujący, • główny wyłącznik zasilania, • przeźroczysty, nietoksyczny, rozpuszczalny proszek stosowany do barwienia wody, niepozostawiający żadnych pozostałości w zbiornikach, • pojemnik do opróżniania głównego zbiornika. Moduł 7: System do nauki programowania i kodowania z programowalną platformą jezdną i oprogramowaniem – 1 kpl Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu nauki robotyki, programowania i kodowania. Zrobotyzowany i komputerowy system programowania ma na celu odkrywać, rozwiązywać problemy i rozwijać umiejętności programowania komputerowego od programowania w systemie wizualnych języków programowania bloków i edytorów, języku C, Java Script oraz Python z możliwością wgrania i zastosowania w programowalnej platformie jezdnej. System obejmuje: oprogramowania zawierającego platformę do kodowania i programowania oraz robota -programowalnej platformy jezdnej z portami USB umożliwiającymi podłączenie modułu zasilającego/baterii lub czujników dokonujących dedykowanych pomiarów. Oprogramowanie powinno być proste i intuicyjne, zawierać platformę do pisania programów i programowania robota w systemie programowania wizualnych bloków poleceń, języka C, Python i JavaScript wraz z systemem programowania, zapisywania i uruchamiania robota - programowalnej platformy jezdnej, będącej integralną częścią systemu. Platforma zawarta w oprogramowaniu, ma służyć do tworzenia programów, umożliwiać tworzenie programu w blokowym systemie wizualnym, języku C, JavaScript i Python wraz możliwą edycją w pozostałych językach. Oprogramowanie powinno umożliwiać sterowanie ruchem robota/programowalnej platformy jezdnej min. w 4 kierunkach za pomocą kabla usb-mini usb. Oprogramowanie powinno zawierać możliwość programowania zaawansowanych funkcji załączonego robota-platformy jezdnej z użyciem cyfrowych czujników do odczytu pomiarów, będących elementem wyposażenia. Robot - programowalna platforma jezdna powinien stanowić integralną i kompatybilną część systemu nauki robotyki. Platforma jezdna powinna być możliwa do zaprogramowania za pomocą oprogramowania stanowiącego cześć systemu. Robot-platforma jezdna powinna posiadać następujące elementy wbudowane w podstawę jezdną: • 1 czujnik z diodą IR i fototranzystorem wykrywający dolną linię, • 5 czujników z diodą IR i fototranzystorem, • przycisk włączania/wyłączania, • jedno koło obrotowe, • dwa silniki z kołami jezdnymi, • port miniUSB do kablowego połączenia z komputerem/PC • min. dwa porty USB do podłączania baterii lub czujników, • pamięć flash, • ruch robota-platformy jezdnej przy pomocy sterowania za pomocą kompatybilnego oprogramowania stanowiącego część systemu z poziomu komputera/PC przy połączeniu kablowym USB-miniUSB, • złącze USB wmontowane w robota-platfomę jezdną powinno umożliwiać podłączenie kompatybilnej baterii zapewniającej działanie robota bez konieczności połączenia kablowego z PC, • złącza USB wbudowane w robota-platformę jezdną powinny umożliwiać jednoczesne podłączenie do 4 cyfrowych czujników z mikroprocesorem, • kompatybilne ramię chwytaka, • moduł śledzenia IR lub nadajnik IR, • system powinien zawierać minimum 5 gotowych programów poglądowych. Moduł 8: Zestaw do samodzielnej budowy mobilnej platformy programowalnej (robota) z kompatybilnym oprogramowaniem – 1 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja zestawu do samodzielnej budowy systemu robota z jednostką sterującą i elementami biernymi takimi jak silniki, lampy, przełączniki oraz elementami mechanicznymi. System obejmuje: możliwość programowania w załączonym kompatybilnym oprogramowaniu. Powinien zawierać jednostkę sterującą, kontrolującą pasywne komponenty podłączane bezpośrednio do terminali, umożliwiać sterownie podpiętym łańcuchem jednostek oraz zewnętrznych czujników z zbudowanym procesorem. Moduł powinien umożliwiać: • samodzielną konstrukcję programowalnej jednostki mobilnej (mini robota) na bazie załączonej płyty i jego sterowanie za pomocą kontrolera i załączonego oprogramowania. • programowanie zbudowanej jednostki w minimum 3 językach typu: Robockly, Python, C, C Arduino. Moduł powinien zawierać: • jednostkę sterująca wejściem i wyjściem, z możliwością podłączenia kablem do komputera i zasilania z komputera bez wymaganego zewnętrznego zasilania, • jednostka powinna posiadać nie mniej niż 3 wejścia analogowe / cyfrowe ze wskaźnikami LED dla jednostek biernych, nie mniej niż 3 dwukierunkowe porty wyjściowe ze sterownikami i zabezpieczeniem ze wskaźnikami LED do napędu silników i lamp, minimum dwa złącza dla dowolnych zewnętrznych czujników z procesorem i inteligentnych modułów oraz pamięć flash do zapisania programu, z możliwym niezależnym działaniem przy podłączonej baterii podłączanej USB, • nie mniej niż dwa silniki servo działające z dźwigniami oraz dwoma złączami komunikacyjnymi, które mogą być podłączane w łańcuchu z innymi jednostkami i do jednostki sterującej oraz kontrolujące kąt dźwigni zgodnie z otrzymanym komunikatem, • nie mniej niż 2 silniki prądu stałego z kołami, • jednostkę LED, • jednostkę sygnalizatora akustycznego, • minimum dwa przełączniki taktowe, • jednostkę przełącznika, • jednostkę czujnika światła, • płytę do montażu, • zestaw elementów mechanicznych. 9. Komputery stacjonarne - 12 szt. • zastosowanie dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji multimedialnych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, • monitor - obszar roboczy min. 20”, rozdzielczość 1920 x 1080, wbudowane głośniki, wejście HDMI, • Płyta główna posiadająca 4 sloty na pamięć RAM DDR4 • Procesor osiągający wynik min. 11500 punktów w teście PassMark CPU Mark według wyników ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (np. Intel i5-9400), • Karta graficzna osiągająca wynik min. 9000 punktów w teście Passmark G3D Mark według wyników ze strony https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php (np. GeForce GTX 1060). • pamięć RAM - Min. 8GB DDR4 w 2 slotach, • pamięć masowa - Min. 1 TB 7200 rpm, • karta graficzna – dowolna, wyjście HDMI, • multimedia - dwukanałowa (24-bitowa) karta dźwiękowa (może być zintegrowana), zgodna z High Definition, • wymagania dodatkowe - wbudowane porty i złącza: o tylna ściana obudowy: RJ-45, min. 3 x USB 3.0, o przednia ściana obudowy: min. 2 x USB w tym min. 1 USB 3.1, czytnik kart SD, złącze słuchawkowe i mikrofonowe, o karta sieciowa, o napęd DVD±RW, o klawiatura i mysz, • warunki gwarancji – min. 2-letnia gwarancja, • system operacyjny System operacyjny klasy PC (np. Windows 10 Pro 64 bit) musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: Interfejs użytkownika w języku polskim, graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, wbudowany system pomocy w języku polskim, możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących), możliwość automatycznego dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek systemu ze strony producenta, zabezpieczony hasłem dostęp do systemu, możliwość tworzenia kilku kont użytkowników o zróżnicowanych uprawnieniach, możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika, • Oprogramowanie antywirusowe - wbudowane w system operacyjny lub zainstalowane jako oddzielna aplikacja z funkcją automatycznego pobierania aktualizacji bazy danych wirusów. 10. Drukarka 3D – 1 szt. • Parametry drukarki: obszar roboczy min 200x200x180mmm • Forma materiału – szpula • Średnica materiału: min. 1,75 mm • Średnica dyszy: 0,4 mm • Łączność: USB, RJ45, WiFi • Ekstruder – pojedynczy (dostosowany do bardziej wymagających materiałów • System chłodzenia: wentylator ekstrudera i dwa wentylatory chłodzące wydruk • Głowica - konstrukcja głowicy v3 • Czujnik materiału – mechaniczny • Platforma – perforowana, wyposażona w załącza Pogo pin • Struktury podporowe – usuwalne mechanicznie – drukowane z materiału modelowego • Dostępne materiały: kompatybilność ze wszystkimi materiałami dostępnymi do drukarek 3D, np. Z-ULTRAT, Z-HIPS, Z-GLASS, Z-PETG, Z-ESD, Z-PCABS, Z-ABS, Z-ASA Pro, Z-PLA Pro, Z-SEMIFLEX • Zewnętrzne materiały – obsługiwane • Poziomowanie platformy – automatyczny pomiar wysokości punktów platformy • Wyświetlacz – dotykowy min. 4 IPS 800x480 • W zestawie – min. 10 szpul materiału, instrukcja, oprogramowanie pozwalające przygotowanie wydruków 3D. • Technologia druku: LPD/FFF • Rozdzielczość warstwy – 90 – 390 mikronów • Minimalna grubość ściany – 400 mikronów • Dokładność wymiarowa: +/-0,2% • Maksymalna temperatura druku (ekstrudera) – 290 ° C • Platforma robocza – podgrzewana • Maksymalna temperatura platformy – 105 ° C • Natężenie prądu wejściowego 110V - 5,9A 50/60 Hz; 240V – 2,5 A 50/60 Hz • Maksymalny pobór mocy – 320 W • Pakiet oprogramowania: typu Z SUITE 2.0 • Obsługiwanie typy plików wejściowych: stl, obj, dxf, 3mf • Obsługiwane systemy operacyjne: Mac OS X/Windows 7 i nowsze wersje • Format pliku wyjściowego: ZCODEX 11. Klocki do nauki programowania (np. Lego Mindstorm) – 8 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastikowych klocków, zawierających w zestawie min. 600 elementów do budowania i sterowania zautomatyzowanymi istotami, pojazdami, maszynami i wynalazkami. Łączenie klocków z programowalnymi klockami, silnikami i czujnikami, powinno pozwolić na stworzenie modeli mówiących, chwytających, myślących, strzelających. Zestaw powinien zawierać: • instrukcje budowy min.15 robotów posiadających unikalne cechy, • program, który kontroluje zachowanie robotów, • pilota do sterowania robotem, • naklejki dekoracyjne, • czujnik ruchu, • czujnik koloru, • nadajnik i czujnik podczerwieni, • motory, • instrukcję pobrania dedykowanej aplikacji. Moduł 12: Interaktywny moduł nauczania dla dzieci w wieku 9-14 lat (Zestaw czujników do doświadczeń z zakresu chemii, fizyki i biologii wraz z oprogramowaniem) – 10 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja interaktywnego środowiska nauczania, którego celem jest przekazanie wiedzy i umiejętności dla dzieci i młodzieży za pomocą doświadczeń naukowych z dziedziny fizyki, biologii i chemii. System ma umożliwić wykonywanie doświadczeń w trybie online i offline z użyciem czujników cyfrowych z wbudowanym procesorem i sterownikiem. Zastosowane oprogramowanie pozwolić ma na późniejszą analizę wyników. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia poznawcze: • z zakresu fizyki: ruch, odległość, prędkość i przyspieszenie w przód i wstecz, drugie prawo Newtona, prawo Ohma, fale dźwiękowe, właściwości światła, • z zakresu chemii: rozpuszczalność gazów, kwaśne deszcze, reakcje endotermiczne i egzotermiczne, odparowywanie, destylacja, spalanie, wytwarzanie energii elektrycznej, • z zakresu biologii: fotosynteza, oddychanie, tętno i aktywność fizyczna, właściwości światła, tętno i kaszel, temperatura ciała i pocenie się. Moduł powinien umożliwić zdobycie następujących umiejętności: • poznanie procesów naukowych, • poszerzenie naukowego rozumowania, • logiczne myślenie, • interakcje grupowe, • dobre zorganizowanie, • umiejętności komputerowe, • praca zespołowa. Moduł powinien zawierać: • oprogramowanie komputerowe wyświetlające i rejestrujące dane w czasie rzeczywistym, prezentujące dane pomiarów w postaci on-line i off-line, eksportujące dane bezpośrednio np. do tabel MS Excel i otwierające zapisane pomiary. Oprogramowanie musi pomóc w ustawieniach parametrów pomiarowych (długość eksperymentu, pobieranie próbek), tworzyć wykres za pomocą kratek, arkuszy kalkulacyjnych, wartości cyfrowych. Posiadać możliwość ustawienia osi wykresu, ustawienia automatycznego uruchamiania wykresów jednostkowych, wykresów punktowych, możliwość zamrożenia wykresu dla pomiaru porównawczego, możliwość przesyłania prób, drukowania bezpośrednio z programu off-line pomiaru - ustawienie parametrów pomiarowych (długość eksperymentu, pobieranie próbek), możliwość podjęcia danych min. 5 pomiarów, ustawienie ID pomiaru (pomiar z większą liczbą takich samych czujników jednocześnie). Ustawienia czujnika - zbiór jednostek miar, wyznaczanie minimalne i maksymalne wartości z osi X i Y, optymalizacja wykresu, dostosowanie schematu kolorów, graf- optymalizację, funkcję wyświetlania kursora (optymalizacja liniowa, nachylenia pola, transformacji Fouriera), utworzenie statystyki (maksymalna i minimalna wartość mierzona, wartość średnia, odchylenie standardowe), matematyka (kalkulator), zmiana rozproszenia wykresu. Oprogramowanie musi być dostępne w języku polskim. • moduł USB + kabel USB zapewniający komunikację przewodową pomiędzy sensorami lub zestawem sensorów a PC. Moduł musi umożliwić szybkie połączenie czujników do PC i obsługę przez system operacyjny typu: XP, Vista, Win7, Win8, Win10, Mac, XO lub Linux, zapewniając zarówno zasilanie czujnikom oraz komunikację pomiędzy komputerem a czujnikami przez USB oraz mini USB. • ładowalny moduł baterii - moduł przeznaczony do zasilania czujników przez USB. Powinien posiadać wskaźnik LED informujący o naładowania baterii. Moduł baterii powinien zasilać czujniki lub łańcuch połączonych czujników, które działają w trybie offline, bądź czujniki podłączone za pomocą odrębnego modułu radiokomunikacyjnego. Moduł baterii musi być doładowywany przez podłączenie do komputera za pomocą mini USB. Moduł baterii powinien posiadać identyfikację stanu naładowania za pomocą diody LED oraz klawisza dotykowego, po którego naciśnięciu sprawdza się, czy bateria jest dostatecznie naładowana za pomocą odczytu koloru diody. • czujniki rejestrujące z zbudowanym mikroprocesorem rejestrującym do 5 pomiarów w trybie off-line z podłączonym modułem baterii, bez konieczności bieżącego połączenia z oprogramowaniem lub innym elementem systemu poza baterią. System powinien zawierać minimum 14 czujników rejestrujących. • moduł wyświetlacza graficznego, • podręcznik użytkownika, • książkę z przykładowymi doświadczeniami. Moduł 13: Energia Odnawialna - symulator energii słonecznej – 10 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja symulatora słonecznej energii odnawialnej, którego celem jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu zielonej energii. Moduł powinien umożliwiać: • przyswojenie tematu energii słonecznej i jej praktycznego zastosowania, • przekazanie ekologicznych korzyści z wykorzystania, metod pozyskiwania, przetwarzania i magazynowania energii słonecznej. System powinien obejmować następujące zagadnienia: • pojęcie pracy, siły, energii i wydajności, • różne formy energii, • oszczędzanie energii, • zielona energia, • wprowadzenie do energii słonecznej, • napięcie ogniwa słonecznego, wpływ natężenia światła i kąta padania światła, • konwersja energii słonecznej na: światło, dźwięk, energię mechaniczną, • przechowywanie energii i działanie różnych obciążeń, • wydajność, • oddziaływanie ogniw słonecznych - wpływ temperatury na napięcie wyjściowe. Moduł powinien zawierać: • lampę symulującą światło słoneczne o mocy do 50 W z wbudowanym ściemniaczem umożliwiającym zmianę natężenia światła w 5 różnych pozycjach, zamontowaną na obracalnym ramieniu, • ruchomą podstawę z zamontowanym ogniwem, które przetwarza pobraną energię z lampy na energię elektryczną zasilającą urządzenia elektryczne emitujące światło, dźwięk czy ruch, • podstawa z zamontowanym ogniwem ma umożliwiać swobodny i automatyczny ruch zmieniający kąt padania światła w zakresie od 0 do 60°, • umożliwienie zobrazowania zależności pomiędzy pobieraną intensywnością światła a energią elektryczną wytworzoną przez ogniwo przy różnych kątach padania światła i jego natężenia, • wbudowany woltomierz i amperomierz ze wspólnym wyświetlaczem cyfrowym do pomiaru poziomu wytworzonej energii elektrycznej, • przewody kompatybilne z system umożliwiające przepięcia, • główny przełącznik zasilania oraz w przycisk zatrzymania awaryjnego, • niezbędne instrukcje. Moduł 14: Energia Odnawialna - Symulator Energii Wiatrowej – 6 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja symulatora wiatrowej energii odnawialnej, którego celem jest przekazanie wiedzy i doświadczeń w zakresie zielonej energii. Moduł ma umożliwić przyswojenie tematyki energii wiatrowej, jej praktycznego zastosowania, ekologicznych korzyści z jej wykorzystania, metod pozyskiwania, przetwarzania i magazynowania oraz ograniczeń w pozyskiwaniu energii w zależności od prędkości i kierunku wiatru. Moduł powinien obejmować następujące zagadnienia: • pojęcie pracy, siły, energii i wydajności, • różne formy energii, • oszczędzanie energii, • zielona energia, • wprowadzenie do energii wiatrowej, • moc wiatru i moc generatora, • wpływ prędkości wiatru na moc generatora, • wpływ kąta wiatru na moc generatora, • konwersja energii wiatru na: światło, dźwięk, energię mechaniczną, • przechowywanie energii i działanie różnych obciążeń, • wydajność. Moduł powinien zawierać: • wiatrak symulujący wiatr, • napędzany wiatrem agregat prądotwórczy, przekształcający energię wiatrową w energię elektryczną służącą do zasilania różnych urządzeń elektrycznych takich jak źródła światła, dźwięku czy ruchu, • wiatrak powinien być zamontowany na ruchomym, obracalnym ramieniu umożliwiającym zmianę kąta w zakresie 0 - 600 i kierunku, • symulator powinien zawierać wbudowany woltomierz i amperomierz z wyświetlaczem cyfrowym, służące do pomiaru poziomu wytworzonej energii elektrycznej, • symulator powinien być wyposażony w osłonę wiatraka zapobiegającego zranieniom przez elementy wirujące oraz w przycisk zatrzymania awaryjnego, który po przyciśnięciu całkowicie odcina zasilanie elektryczne jednostki. • niezbędne instrukcje. Moduł 15: Energia Odnawialna - Symulator Energii Hydroelektrycznej – 1 kpl. Specyfikacja Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja symulatora hydroelektrycznej energii odnawialnej, którego celem jest przekazanie wiedzy i doświadczeń w zakresie energii odnawialnej. Moduł ma umożliwić przyswojenie tematu energii wodnej, jej praktycznego zastosowania, ekologicznych korzyści z jej wykorzystania, metod pozyskiwania, przetwarzania i magazynowania oraz ograniczeniach w pozyskiwaniu. Moduł obejmuje: zestaw symulujący naturalną moc przepływu wody, poruszający obracającą się turbiną połączoną z silnikiem elektrycznym, służącą do zamiany energii wodnej na energię elektryczną. Pozyskana energia elektryczna powinna być użyta w symulatorze do obsługi różnych powszechnych urządzeń wykorzystujących przetworzoną energię na światło, siłę mechaniczną lub dźwięk. Moduł powinien obejmować następujące zagadnienia: • pojęcie pracy, siły, energii i wydajności, • różne formy energii, • oszczędzanie energii, • zielona energia, • wprowadzenie do energii hydroelektrycznej, • energia wodna i moc generatora, • wpływ przepływu wody na moc generatora, • konwersja energii wodnej na: światło, dźwięk, energię mechaniczną, • przechowywanie energii i działanie różnych obciążeń, • wydajność. Moduł powinien zawierać: • wbudowany cyfrowy woltomierz i amperomierz do pomiaru poziomu wytworzonej energii elektrycznej oraz poziomu pobieranej przez zamontowane urządzenia pobierające przetworzonej energii, • wodną pompę elektryczną do regulowanego przepływu wody, • koło turbiny, • generator wytwarzający elektryczność pod wpływem strumienia wody skierowanej do wirnika turbiny, • zbiornik na wodę z możliwością symulacji przepływu wody. • przycisk zatrzymania awaryjnego, który po przyciśnięciu całkowicie odcina zasilanie elektryczne jednostki, • niezbędne instrukcje. Moduł 16: Energia Odnawialna - Symulator Energii Hydrosolarnej – 1 kpl Specyfikacja: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja symulatora hydrosolarnej energii odnawialnej, którego celem jest przekazanie wiedzy i doświadczeń w zakresie zielonej energii. System ma poszerzyć wiedzę z zakresu zastosowania energii słonecznej do podgrzewania wody.. Umożliwia zobrazowanie pojęć efektu cieplarnianego i efektu termodynamicznego oraz wpływ różnic wysokości między zbiornikami wody mający związek z wytwarzaniem energii. Moduł powinien obejmować następujące zagadnienia: • pojęcie pracy, siły, energii i wydajności, • różne formy energii, • oszczędzanie energii, • zielona energia, • efekt cieplarniany, • wymiana ciepła, • poprawa efektywności ogrzewania słonecznego wodą z izolacją termiczną, • wpływ kąta padania światła na wydajność ogrzewania wody. Moduł powinien zawierać: • lampę symulującą słońce i zbiornik wody podłączony do grzejnika, do konwersji energii słonecznej na energię cieplną. • elementy wykazujące wpływ promieniowania cieplnego, absorpcji i odbicia. • umożliwienie pomiaru temperatury w różnych punktach za pomocą czujników temperatury i wyświetlaczy cyfrowych, • zawór kulkowy, • zbiornik wodny, • zintegrowany czujnik temperatury i cyfrowy wyświetlacz temperatury, • płytę izolacyjną, • przycisk zatrzymania awaryjnego, odcinający zasilanie elektryczne jednostki, • wyłącznik zasilania, • lampa powinna być zabezpieczona pokrywą wykonaną z materiału izolacyjnego, • niezbędne instrukcje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 20.000,00 zł 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach