Przetargi.pl
„DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA ZADANIA BUDOWA RAKOSZYCKIEGO CENTRUM CZYTELNICTWA I KULTURY LOKALNEJ”

Biblioteka Publiczna w Środzie Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(71)3172814
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna w Środzie Śląskiej
    Pl. Wolności 58
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. +48(71)3172814
    REGON: 932277622

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA ZADANIA BUDOWA RAKOSZYCKIEGO CENTRUM CZYTELNICTWA I KULTURY LOKALNEJ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zlecenia jest dostawa i montaż wyposażenia, zgodnie z załączonym wykazem, do budowanego „RAKOSZYCKIEGO CENTRUM CZYTELNICTWA I KULTURY LOKALNEJ” zlokalizowanego w Rakoszycach przy ul. Ogrodowej (55-300) dz. nr 347/1. Termin zakończenia zadania pn.: „Budowa Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”, zgodnie z umową podpisaną z Generalnym Wykonawcą prac budowlanych przypada na 30.04.2020 r. Dostawa i montaż wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia powinny nastąpić po zakończeniu prac budowlanych, w porozumieniu z Zamawiającym, Generalnym Wykonawcą i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający przewidział i dopuścił udział podmiotów trzecich w trakcie realizacji zadania związanego z „Budową Rakoszyckiego Centrum Czytelnictwa i Kultury Lokalnej”. Wszystkie elementy wyposażenia, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w ramach zamówienia, należy uzgodnić z Zamawiającym. 2) Sposób prowadzenia prac: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac montażowych i ich zgodność z dokumentacją projektowo -kosztorysową, umową, wyjaśnieniami do SIWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym poleceniami Inspektora Nadzoru. Załączona do SIWZ dokumentacja przekazana Wykonawcy stanowi część umowy. Podane w dokumentacji nazwy własne materiałów, jeżeli występują, należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, inne równoważne materiały i elementy wyposażenia niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy i montażu wyposażenia będą naprawione przez Wykonawcę 3) Warunki płatności Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Rozliczenie między Stronami za wykonane roboty następować będzie sukcesywnie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, za dostarczone i zamontowane elementy wyposażenia, potwierdzone protokołem odbioru częściowego. Wykonawca może w 2020 r. wystawić jedną fakturę co miesiąc, do łącznej wysokości 80% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą. Pozostałe 20% wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą zostanie zapłacone po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia i podpisaniu przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru. 4) Informacje dodatkowe Zamawiający nie będzie uwzględniał roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego kalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca odpowiada za doprowadzenie miejsca ich realizacji do stanu pierwotnego, tj. wywiezienie gruzu, śmieci i odpadów, powstałych w trakcie prac. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ + formularz cenowy ) 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach