Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Kawnicach

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Kawnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Kawnicach ". Zamówienie podzielono na dwie części - zadania: Zadanie 1 - Dostawa i montaż: mebli, multimedialnej pracowni językowej dla 24 stanowisk uczniowskich, sprzętu AGD na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kawnicach 1. BIURKA NAUCZYCIELSKIE szt. 14 Wymiary: długość 140, szerokość70, wysokość 75 2. KRZESŁO OBROTOWE DLA NAUCZYCIELA szt. 14 Wymiary szerokość siedziska – 46 cm-48cm głębokość siedziska – 44,5-47 cm wysokość – 96-114,5 cm 3. STOLIKI UCZNIOWSKIE szt. 150 wymiar 130x50 4. KRZESŁA UCZNIOWSKIE szt. 328 Wymiar 5,6,7 5. Zestaw szaf o wymiarze całkowitym 3600x400x2200 szt. 11 Wymiary każdego z segmentów 900x400x2200 Zestaw składa się z : 1x szafa pełna z 4 drzwiami i 5 pólkami 1x szafa z 1 pólka otwartą i 4 drzwiami 1xszafa z 2 drzwiami przeszklonymi i 2 drzwiami pełnymi 1x szafa z 2 drzwiami pełnymi,2 półkami otwartymi 6. Szafa na mapy z wózkiem jezdnym szt. 2 Wymiar 900x600x2200 7. Tablica suchościeralno - magnetyczna szt. 22 Wymiar: 120x180 8. Tablica informacyjna szt. 48 Wymiar 170x100 9. Sala komputerowa: - Biurko komputerowe szt. 25 Wymiary : 78x 50x 76h - Krzesło komputerowe szt. 25 Biurko nauczyciela z komodą szt. 1 Wymiary 1400x1400 KRZESŁO OBROTOWE DLA NAUCZYCIELA szt. 1 Wymiary szerokość siedziska – 46 cm-48cm głębokość siedziska – 44,5-47 cm wysokość – 96-114,5 cm 10. Sala językowa - zestaw multimedialny na 24 stanowiska + 1 nauczyciel - 1 zestaw - KRZESŁO OBROTOWE DLA NAUCZYCIELA szt. 1 Wymiary szerokość siedziska – 46 cm-48cm głębokość siedziska – 44,5-47 cm wysokość – 96-114,5 cm -Krzesło uczniowskie szt. 24 Krzesło w rozmiarze 4,5,6 dedykowane dla wzrostu ucznia 133cm- 188 cm 11. Meble i wyposażenie gabinetu logopedy szt. 1 Zestaw 2 szaf o wymiarze całkowitym 1800x400x2200 Wymiary każdego z segmentów 900x400x2200 -Stolik dla ucznia i rodzica szt. 1 wymiar 130x50 -krzesło dla ucznia i rodzica szt. 3 Wysokość całkowita: 820 mm, Wysokość siedziska: 470 mm, Wysokość oparcia: 350 mm, Szerokość całkowita: 545 mm, Szerokość siedziska: 475 mm, Głębokość siedziska: 415 mm -lustro logopedyczne szt. 1 Wymiar: 100x60 - KRZESŁO OBROTOWE DLA LOGOPEDY szt. 1 Wymiary szerokość siedziska – 46 cm-48cm,głębokość siedziska – 44,5-47 cm,wysokość – 96-114,5 cm 12. Pokój nauczycielski -Kącik socjalny z zabudową wnęki - szt. 1 -Zabudowa kącika socjalnego typu kuchennego ścianką otwartą o wymiarach 2400x1200-1500. - Aneks kuchenny wnęka narożnikowa do zabudowy 2000mmx2200mm - 1 zestaw -Szafa na ubrania - 1 zestaw Wymiar całościowy szafy: 3000 szerokość x600głębokość x2200wysokość -Szafa z 40 skrytkami - 1 zestaw Wymiar całkowity szafy wys.2200mm x szer.2600mmx głębokość 650mm Wym. skrytki szer.30x wys.40 -Stół konferencyjny szt.5 Wymiary: długość 180 cm x głębokość 80 cm x wysokość 76 cm -Stół roboczy przyścienny szt. 2 Wymiar 260x115x760 - Krzesło szt. 40 Wymiary: Wysokość całkowita: 820 mm, Wysokość siedziska: 470 mm, Wysokość oparcia: 350 mm, Szerokość całkowita: 545 mm, Szerokość siedziska: 475 mm, Głębokość siedziska: 415 mm 13. Regały do zaplecza Regał 5 półkowy wymiar 220wys./770 szer./400 gł. szt. 3 Regał 5 półkowy wymiar 220wys./900szer./400gł. szt. 5 Regał 5 półkowy wymiar 220wys./930szer./400gł. szt. 3 Zadanie 2 - Dostawa i montaż boksów szatniowych wraz z ławkami dla Szkoły Podstawowej w Kawnicach Szatnia nr 1 na I piętrze - składająca się z trzech boksów. Wymiary pomieszczenia: długość 570 cm, szerokość 387cm, wysokość od posadzki do sufitu podwieszanego 297 cm, wysokość od posadzki do stropu 322 cm. Każdy z boksów szatni należy wyposażyć w 2 szt. ławek wolnostojących o wymiarach od 150 cm do 250 cm w zależności od wymiarów boksu. Łączna ilość ławek w szatni 6 szt. Rozmiar ławek należy dostosować do wymiarów boksu tak aby wejście i wyjście z boksu było swobodne. Ścianki działowe wyposażone w stalowe wieszaki w ilości nie mniejszej niż 25 szt. na boks. Rozmiary boksów należy wykonać i dostosować do wymiarów pomieszczenia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinien odpowiadać budynek i ich usytuowanie Szatnia nr 2 na parterze - składająca się z trzech boksów. Wymiary pomieszczenia: długość 473 cm, szerokość 403 cm, wysokość od posadzki do sufitu podwieszanego 302 cm, wysokość od posadzki do stropu 351 cm. Każdy z boksów szatni należy wyposażyć w 2 szt. ławek wolnostojących o wymiarach od 150 cm do 250 cm w zależności od wymiarów boksu. Łączna ilość ławek w szatni 6 szt. Rozmiar ławek należy dostosować do wymiarów boksu tak aby wejście i wyjście z boksu było swobodne. Ścianki działowe wyposażone w stalowe wieszaki w ilości nie mniejszej niż 25 szt. na boks. Rozmiary boksów należy wykonać i dostosować do wymiarów pomieszczenia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinien odpowiadać budynek i ich usytuowanie. Boksy szatniowe - montowane do stropu i posadzki za pomocą stóp oraz prętów żebrowanych. Słupy konstrukcyjne wykonane z profilu zamkniętego 40x40x2mm. Wypełnienia stanowi kątownik gorąco walcowany 30x30x3mm oraz siatka krępowana utwardzana 40x40x3mm, spełniająca normę PN-54/M-94022, dodatkowo wzmocniona profilami 30x20x1,5mm. Drzwi rozwierne wyposażone w zamki. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie i malowana nawierzchniowo. Kolor malowania do ustalenia z Zamawiającym. Ławki szatniowe - konstrukcja ławki spawana z profili zamkniętych min 30x30mm, listwy na siedzisku z drewna sosnowego o grubości nie mniejszej niż 22mm i szerokości 90mm. Deski lakierowane lakierem wodnym z atestem higienicznym. Konstrukcja ławki zabezpieczona antykorozyjnie i malowania nawierzchniowo. Kolor konstrukcji do ustalenia z Zamawiającym. Przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową zawierającą (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Dla zadania nr 1 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Dla zadania nr 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 10.3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 10.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego, tj. Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224, z dopiskiem: "Dostawa i montaż wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Kawnicach" .............................................. (podać nr zadania, której dotyczy wnoszone wadium) nr referencyjny: Zp.271.7.2020 10.5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 10.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10.7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Golinie (Biuro Obsługi), ul. Nowa 1, 62-590 Golina lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium”, dołączonej do oferty. 10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 10.8.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 10.8.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 10.8.3. kwotę gwarancji (poręczenia); 10.8.4. termin ważności gwarancji (poręczenia); 10.8.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 10.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach