Gmina Wojsławice ogłasza przetarg
- Adres: 22-120 Wojsławice, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 669 102 , fax. 825 669 102
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojsławice
ul. Rynek 30
22-120 Wojsławice, woj. lubelskie
tel. 825 669 102, fax. 825 669 102
REGON: 11019798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim 1. Nagłośnienie – komplet a) Dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.; b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych; c) Mikser analogowy – 1 szt.; d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.; e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.; f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.; g) Statyw mikrofonowy – 2 szt. h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet; 2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt. 3. Projektor multimedialny 1 szt.; 4. Ekran projekcyjny 1 szt. 5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’); 6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz). Część II. Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim 1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt. 2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt. 3. Krzesła drewniane składane – 50 szt. 4. Krzesła - 50 szt. 5. stoły – 5 szt. 6. rolety na 8 okien 7. rolety zaciemniające 3 szt. 8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien; 9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe) 10. wydruki wielkoformatowe 24 szt. 11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny. 12. Pracownia plastyczna : a) stoliki – szt. 8; b) krzesła – szt. 10; c) regał ekspozycyjny – szt. 1; d) półki komplet; e) sztalugi studyjne – szt. 8; f) sztalugi stołowe – szt. 8; g) rolety – 3 komplety; 13. Pracownia garncarstwa: a) koło garncarskie – szt. 1; b) piec do ceramiki – szt. 1; c) stolik – szt. 2; d) krzesła – szt. 5; e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1; f) rolety – 1 komplet; 14. Pracownia tkacka: a) Ramy – szt. 20 b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet); c) stoliki - szt.2; d) regał ekspozycyjny – szt. 1; e) sztalugi - szt. 8; f) sztalugi stołowe - szt.8; g) krzesła - szt. 10; h) Rolety – 2 komplety 15. Pracownia stolarska: a) stół (blat roboczy) – szt.1 ; b) Stoliki – szt. 3; c) krzesła – szt. 10; d) szafa/regał – szt.2; e) półki komplet – szt.1; f) frezarka górnowrzecionowa szt.1; g) frezy komplet -szt.1; h) szlifierka oscylacyjna szt. 1; i) szlifierka taśmowa szt.1; j) Wyrzynarka 1 szt.; k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2; l) komplet wierteł; m) imadło szt.1; n) strug elektryczny szt.1 o) Skrzynka uciosowa szt.6; p) ściski stolarskie komplet q) śrubokręty komplet – 1 szt. r) piła ukosowa ręczna 1 szt.; s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.; t) Dłuta komplet – 1 szt. u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.) 16. Magazynek: a) regał metalowy 1 szt; b) Szafa metalowa 1 szt. c) stoły – 2 szt. d) Szafka ze zlewozmywakiem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój zaplecza dydaktycznego poprzez wyposażenie nowych pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2023-10-16 - Zakup sprzętu i wyposażenia dla SP 5 w Świdniku w ramach projektu pn. "Dostępna szkoła"
Dodano: 2023-08-24 - Centrum Aktywizacji, Kultury i Rozwoju Społecznego
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa mebli w ramach realizacji projektu:„Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2” w podziale na 2 części.
Dodano: 2021-03-22 - Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu - meble
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa mebli i wyposażenia
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Dodano: 2020-08-28