Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne

Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Ul. Stefana Batorego 25b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 00 95 , fax. 18 446 00 95
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna
    Ul. Stefana Batorego 25b 25b
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 00 95, fax. 18 446 00 95
    REGON: 49269082200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka.stary.sacz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla budynku filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla budynku filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne, realizowanego w ramach projektu pn. : (Budowa filii Powiatowej i Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne) współfinansowanego ze środków MKiDN oraz ze środków Województwa Małopolskiego w ramach Programu Wieloletniego KULTURA + Priorytet (Biblioteka + Infrastruktura bibliotek). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera PROJEKT WYPOSAŻENIA BUDYNKU (załącznik nr 1) oraz Formularze cenowe (załączniki nr 1.A - 1.I). Meble i inne elementy wyposażenia będące przedmiotem dostawy powinny odpowiadać normom i specyfikacjom technicznym oraz spełniać wymogi jakościowe. Muszą posiadać wymagane certyfikaty zgodne z opisem, badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na przepisy dotyczące trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania, przepisy dotyczące zgodności z wymogami higieniczno-sanitarnymi dla elementów wyposażenia pomieszczeń gastronomicznych, toalet, szatni, garderób, bibliotek itp., wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych, meble biurowe i gabinetowe powinny odpowiadać przepisom BHP, określonym Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 10 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U nr 148 , poz. 973). Biurka i stoły muszą posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli biurowych: PN-EN 527-1:2011 i PN-EN 527-2:2004, wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Kontenery muszą posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN EN 14073-2:2006, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą. Dokument ma być opisany w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego mebla jest dedykowany. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli. Całe wyposażenie musi być nowe i nie nosić śladów użytkowania. Wymagana jest wysoka jakość wykonania. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać szczegółowego obmiaru z natury w miejscach, w których mają być zamontowane elementy wyposażenia, ustalić i uzgodnić z Zamawiającym ewentualne zmiany w zakresie dostarczanych przedmiotów. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego o gotowości do dostarczenia i montażu elementów wyposażenia w formie telefonicznej lub faksem - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą dostawy i montażu. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione do pomieszczeń w dniu dostawy oraz zamontowane maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych od dnia dostawy. Meble i inne elementy wyposażenia muszą być wypoziomowane, połączone ze sobą, ustawione we wskazanych miejscach i zamontowane w sposób umożliwiający ich bezpieczną eksploatację. Odbioru mebli i wyposażenia dokona przedstawiciel Zamawiającego, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. Dostarczone i zamontowane meble zostaną sprawdzone przez Zamawiającego zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad lub usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faktu wystąpienia wady. Zgłoszenie zostanie przesłane do wykonawcy pisemnie, faksem lub e-mailem. Braki ilościowe stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wymagana gwarancja Wykonawcy na zakres przedmiotu zamówienia: minimum 24 miesiące. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w treści SIWZ pojawiły się znaki towarowe, patenty, zdjęcia lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu, mają one jedynie charakter informacyjny, a Wykonawca ma możliwość zastosowania w tym przypadku rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny przyjmuje się produkt kompatybilny, o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do opisanego. Zastosowane rozwiązania podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym. Oferowany produkt nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać wymaganej jakości tj. w przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, parametry techniczne, walory użytkowe oraz standard jakościowy mają być nie gorsze niż te, które zostały wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biblioteka.stary.sacz.pl/pl/219/0/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach