Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
- Data zamieszczenia: 2013-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
ul. Ligocka 103 103
40-568 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
REGON: 24078958500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia budynku nr 8 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-80/XII/2013PNT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż wyposażenia budynku nr 8 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, na podstawie Projektu aranżacji wnętrz opracowanego przez Pana Tomasza Zarzyckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ART-DESIGN Wykonawstwo Tomasz Zarzycki, z siedzibą w Rycerce Górnej 362, 34 - 370 Rajcza, szczegółowo opisanego w pkt. 3.2.1, 3.2.2 oraz 3.2.4 siwz oraz specyfikacji technicznej opisanej w pkt. 3.2.3 siwz; stanowiących załącznik nr 1 do siwz. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: Zakres nr 1 - dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych zgodnie z projektem aranżacji wnętrz - Wyposażenie łazienek; Zakres nr 2 - obejmuje: 1) dostawę i montaż mebli, w tym ich ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach tj. w biurach, salach konferencyjnych i aneksach kuchennych oraz recepcji na parterze, 2) dostawę (wraz z montażem) sprzętu AGD do aneksów kuchennych, 3) wykonanie zabudowy meblowej w segmentach A i C w korytarzach przy klatkach schodowych na 1, 2 i 3 kondygnacji, a także 4) ułożenie tapety i wykładziny z wydrukiem przekazanym przez Zamawiającego zgodnie z projektem aranżacji wnętrz - Duży gabinet; Zakres nr 3 - dostawa urządzeń do utrzymania czystości zgodnie z poniższą specyfikacją: 1. automat szorująco-zbierający (kabel/bateria) 1 sztuka o parametrach: zbiornik 40l. +/- 5l; szerokość czyszczenia 55 cm; czas pracy baterii minimum 2,5h; 2. szorowarka 2-biegowa 1 sztuka o parametrach: 150 i 300 obrotów; uchwyt do padów; szczotka twarda; szczotka miękka do dywanów; szerokość 45 cm/16; 3. pady 16: białe - 5 sztuk; czerwone - 5 sztuk; zielone - 5 sztuk; 4. odkurzacz piorący mokro/sucho 1 sztuka o parametrach: pojemność ekstraktora 10-15 l; moc minimum 1200W; zapas - 50 worków; 5. odkurzacz na sucho z turbo szczotką elektryczną 1 sztuka o parametrach: pojemność 9-12 l.; zapas - 50 worków 6. wózki serwisowe 2-wiaderkowe z wyciskarką - 3 komplety o parametrach: 2 wiadra o pojemności 15-20 l. każdy; 3 półki na akcesoria; uchwyt na worek 120 l.; wymiary wózka 1040x580x1155 +/- 10%; 7. mopy - 6 sztuk - kompletne (kij, stelaż, mop) zapinane o szerokości 40 cm + 30 wkładów ; 8. potykacze - 5 sztuk; 9. mop nożycowy, akrylowy - 2 sztuki + 2 wymienne wkłady; 10. mop do zamiatania, akrylowy, 80 cm - 3 komplety + 3 wymienne wkłady; 11. szafki pracownicze , ubraniowe 2 drzwiowe o szerokości 60 cm - 3 sztuki posadowione na cokole w kolorystyce szaro-niebieskiej; 12. przedłużacz zwijany , 50 metrowy - 2 sztuki; 13. drabina aluminiowa, 5-stopniowa - 1 sztuka; 14. pomost 2-stopniowy, aluminiowy. Zakres nr 4 - dostawa i wykonanie zieleni zgodnie z projektem aranżacji wnętrz tj.: dostawa donic wraz z roślinami i lampami solarnymi wewnątrz budynku; dostawa i wykonanie zieleni na zewnątrz budynku wraz z dostawą i montażem lamp i ławek ogrodowych. Każdy Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) uzupełnienia tynków i napraw ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 1 oraz 2; 2) kontroli jakości; 3) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 4) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: 1) przez Wykonawcę składającego ofertę na wykonanie całości przedmiotu zamówienia w wysokości 15 000,00 zł ( piętnaście tysięcy złotych 00/100); 2) przez Wykonawcę zakresu nr 1 - nie dotyczy; 3) przez Wykonawcę zakresu nr 2 - w wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100); 4) przez Wykonawcę zakresu nr 3 - nie dotyczy; 5) przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-80/XII/2013/PNT, gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2016-06-22 - Elementy wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-04-18 - Zakup wraz z dostawą regałów magazynowych (E/19/DE/2016)
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa wyposażenia meblowego (krzeseł obrotowych, taboretów, foteli)
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-12-03 - Wyposażenie nowego budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego i Ośrodka Wczesnej Interwencji w Żorach
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa mebli medycznych - 2
Dodano: 2015-09-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa (wraz z montażem) mebli kuchennych do budynku nr 11 posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa i montaż mebli cz. III
Dodano: 2015-06-05