Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia audio - wideo, nagłośnienia i wyposażenia obiektu CKA

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia audio - wideo, nagłośnienia i wyposażenia obiektu CKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do budynku centrum kulturalno artystycznego nowych urządzeń , elementów wyposażenia audio-wideo i nagłośnienia oraz doposażenie pomieszczeń w elementy mebli i ich montaż. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Rozdziale II siwz i załączniku nr 8 do siwz. Dostarczone urządzenia i pozostałe elementy objęte zamówieniem muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji ich producenta .Przedmiot zamówienia musi być: kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do jego uruchomienia i użytkowania; gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego; musi zapewnić stabilną pracę pod maksymalnym obciążeniem wszystkich podzespołów. Zakupu, dostawy i montażu ma dokonać wykonawca.Szczegółowy opis oraz ilości zostały podane w Formularzu asortymentowo cenowym. Ilości zawarte w Formularzu asortymentowo cenowym zostały podane szacunkowo w celu określenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych dostaw z zachowaniem cen jednostkowych przyjętych przez wykonawcę.Dostarczony przez dostawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie dopuszcza się zaoferowania przedmiotu zamówienia regenerowanego, prefabrykowanego oraz wchodzącego wcześniej w całości lub w części w skład innego sprzętu tj.: musi mieć nowe oryginalne opakowanie nienoszące znamion otwierania, zaopatrzone w zabezpieczenia stosowane przez producenta. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wykonawca nie może przed dostawą dokonywać modyfikacji dostarczonego przez producenta wyrobu.Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom jakościowym i ilościowym, musi posiadać znak bezpieczeństwa CE, a także spełniać wymagania BHP i ppoż oraz wymagania dotyczące zużycia energii - musi posiadać wymagane przepisami certyfikaty, deklaracje zgodności.Przedmiot zamówienia dostarczony przez wykonawcę musi zapewniać bezawaryjną pracę tego urządzenia. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego dostaw, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich dokładnego opisu/dokumentów potwierdzających spełnianie wszelkich norm właściwych dla produktów oryginalnych, poprzez wskazanie nazwy, symbolu, nazwy producenta oraz danych technicznych wyrobu. Opisy winny potwierdzać spełnienie wymagań SIWZ a w szczególności powinny potwierdzać:pełną kompatybilność oferowanego przedmiotu zamówienia z urządzeniami Zamawiającego, dostawę fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia, nie regenerowanego, nie poddawanego procesowi wymiany jakichkolwiek elementów,zgodność z obowiązującymi normom jakościowym i ilościowym, przedmiot zamówienia równoważny ma gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości , zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument o zatwierdzeniu lub zmianie materiału, urządzenia, sprzętu, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, uwzględniając: W przypadku składania wniosku o zmianie materiału, urządzenia, sprzętu, systemu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć niezbędną dokumentację wykazującą, iż proponowane przez niego rozwiązanie stanowi rozwiązanie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty dotyczące zatwierdzenia materiału, urządzenia, sprzętu. Zamawiający może żądać wg swego uznania dodatkowych dokumentów wykazujących oddziaływanie proponowanego rozwiązania na pozostałe elementy wyposażenia obiektu. Akceptacja lub odmowa winna być udzielona w terminie 7 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kompletu dokumentów. Wykonawca na swój koszt sporządzi niezbędną aktualizację dokumentacji projektowej.Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego przedmiotu zamówienia, w tym, akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia audio wideo i nagłośnienia niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego, dostawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany produkt wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji drogą elektroniczną przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia uszkodzenia urządzenia z powodu zastosowania dostarczonego przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, w tym akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia audio wideo i nagłośnienia, wykonawca zobowiązany będzie do zwrócenia pełnych kosztów poniesionych na: wykonanie ekspertyzy uszkodzonego urządzenia, naprawę uszkodzonego urządzenia, transport urządzenia do i z naprawy wraz z załadunkiem i rozładunkiem. Na czas wykonania naprawy uszkodzonego urządzenia wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze o tych samych parametrach.Dostarczone przedmioty muszą być wolne od wad technicznych i prawnych, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, wskazaniem, do jakich urządzeń są przeznaczone.Oferowane przedmioty muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP.W sytuacji gdy wykonawca dostarczy towar niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru z wszelkimi konsekwencjami zawartymi w umowie. Materiały równoważne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji i możliwości ich użytkowania. Wykonawca, który oferuje przedmiot zamówienia lub dany jego element jako równoważne, bierze na siebie odpowiedzialność za wadliwe funkcjonowanie urządzenia lub uszkodzenia sprzętu spowodowane oferowanym elementem dostawy.W przypadku niskiej jakości oferowanego produktu wykonawca, zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób zalecany przez producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt.Przyjęcie dostaw będzie następowało w siedzibie Zamawiającego, w miejscu (lokalizacji) wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Podpisany bez usterek protokół odbioru ilościowego danej części (zadania) zamówienia stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT i dokonania płatności.Podłączenie zasilania i sieci komunikacyjnych do dostarczonych elementów zostanie wykonane przez wykonawcę pod nadzorem zamawiającego. Wykonawca musi wykonać instruktaż dla min. 2 pracowników zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych elementów. Instruktaż musi zostać udzielony w kolejnym dniu roboczym następującym bezpośrednio po dniu wdrożenia przedmiotu zamówienia.Wykonawca musi zapewnić serwisowanie dostarczonego przedmiotu zamówienia. Serwisujący musi posiadać autoryzację producenta wyrobu.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na prawidłowo dostarczony, wolny od wad przedmiot zamówienia na okres 4 lat . Okres gwarancji liczony będzie od momentu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się podjąć działania serwisowe w gwarantowanym czasie rozpoczęcia naprawy do końca następnego dnia roboczego.Poprawne działanie oprogramowania musi być możliwe bez wykonania dodatkowych czynności czy obecności programów pomocniczych oraz nie może powodować obniżenia wydajności aplikacji. Powinno posiadać możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach. Dostarczony produkt powinien odpowiadać określonym obowiązującym normom, w tym musi:posiadać polską wersję językową,umożliwiać pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych (być prosty w obsłudze), umożliwić tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie,umożliwić dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępnić narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców,być dostarczony w najnowszej dostępnej na rynku wersji.Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania programów i rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie użytkowania zakupionego produktu, wymaga prawo do instalacji aktualizacji i poprawek do danej wersji udostępnianych bezpłatnie przez producenta w okresie co najmniej 4 lat, wymaga aby wszystkie elementy oprogramowania oraz jego licencje pochodziły od tego samego producenta.W siwz, w tym w załączniku nr 8 do siwz Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia oraz wymagane warunki realizacji zamówienia.W przypadku, gdy dany produkt został wycofany z produkcji lub dystrybucji, wykonawca po wykazaniu tego faktu i zgodzie Zamawiającego może dostarczyć inny element urządzenia, pod warunkiem zaakceptowania tego wyrobu przez Zamawiającego. Cena nie może przekroczyć ceny ofertowej produktu wycofanego z produkcji lub dystrybucji.Niniejszy opis przedmiotu zamówienia nie podlega interpretacji. Jeśli zapisy specyfikacji są zdaniem dostawcy niejasne, niepełne, nieprecyzyjne lub błędne, to Wykonawca ma obowiązek zadać pytanie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu realizacji zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl. , przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach