Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg
- Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
- Data zamieszczenia: 2012-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż windy w budynku Audytorium Maximum przy ulicy Krakowskie Przedmieście 26/28 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy w budynku Audytorium Maximum przy ulicy Krakowskie Przedmieście 26/28. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlano-montażowe wraz z odbiorem dźwigu i zatwierdzoną dokumentacją odbiorową przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w dokumentacji, na którą składają się w szczególności: 1) Projekt Wykonawczy, 2) Przedmiary, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 4) Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 5. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ) Zamawiającemu. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 9. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00- 14.00 z Panem Andrzejem Brzozowskim- tel. (22) 55-20-356. 13. Organizacja budowy: 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnie składowe i magazynowe Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego (administrację budynku), 2) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) przed rozpoczęciem prac remontowych, Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu budowy. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca (kierownik budowy), 4) gruz i odpady Wykonawca będzie gromadził w pojemnikach ustawionych w miejscach uzgodnionych z administracją obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu, 5) wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika, 6) sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia, 7) Zamawiający nie zapewnia możliwości korzystania z sanitariatów; 8) Roboty będą prowadzone w czynnym budynku, mogą być prowadzone od poniedziałku do soboty w godzinach 7-21. Prace najbardziej hałaśliwe, uciążliwe, pylące i niebezpieczne dla użytkownika wykonywane mogą być wyłącznie w godzinach 22.00 - 6.00. Założyć należy pracę wielozmianową Z uwagi na specyfikę obiektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania prac po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wybranych pomieszczeń w Gmachu Wydziału Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji i ocieplenie ścian budynku IPSiR Studia Podyplomowe Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń na potrzeby auli dydaktycznej w Gmachu Wydziału Instalacji Budowlanych, hydrotechniki i Inżynierii Środowiska PW.
Dodano: 2016-06-28 - Przebudowa budynku Rektoratu (Stary Gmach) UKSW wraz z termomodernizacją, instalacjami i odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej w Warszawie, ul. Dewajtis 5
Dodano: 2016-01-15 - Przebudowa i modernizacja Audytorium Technologicznego w Gmachu Technologii Chemicznej Politechniki Warszawskiej zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Koszykowej 75
Dodano: 2015-09-25 - Remont wybranych pomieszczeń w Gmachu Wydziału Inżynierii Środowiska PW
Dodano: 2015-08-07 - remont stołówki studenckiej w budynku A APS
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana pionów wodnych i kanalizacyjnych w części niższej Gmachu Wydziału Inżynierii Środowiska
Dodano: 2015-07-16 - Remont pomieszczeń drugiego pietra w budynku Uniwersytetu Warszawskiego przy ul.Karowej 20 w Warszawie
Dodano: 2015-07-06 - Wymiana okien i drzwi balkonowych w budynku A i B APS ul. Szczęśliwicka 40 Warszawa
Dodano: 2015-06-19