Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Ciechanowcu

Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Sosnowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2771-926 , fax. 0-86 2771-926 wew. 15
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II
    ul. Sosnowa 2 2
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2771-926, fax. 0-86 2771-926 wew. 15
    REGON: 45069813000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimcc.webd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Gimnazjum w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku Gimnazjum w Ciechanowcu, przy ul. Sosnowej 2. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmie do wykonania: 1. Wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej. 2. Dostawę windy wraz z oprzyrzadowaniem na miejsce montażu.3. Montaż. 4. Sporzadzenie dokumentacji do rejestracji w Urzedzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie. 5. Dopuszczenie do eksploatacji.6. Wykonanie prób, odbioru i rozruchu urzadzenia dżwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym UDT i Zamawiajacego. 7.Rejestracje windy w Urzedzie Dozoru Technicznego.8. Dostarczenie dokumentacji technicznej dzwigu (DTR) z instrukcja obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim9. Przeszkolenie pracowników zamawiajacego w zakresie obsługi i eksploatacki dźwigu. Dane dotyczace windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych: winda musi posiadać wymiary pozwalajace na zamontowanie jej w szybie o wymiarach 1800mmx1850mm. Nadszybie -3890mm. Ilość przystanków 3. Winda musi spełniać nastepujace parametry techniczne: typ dźwigu- osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,napęd hydrauliczny, kabina-nieprzelotowa, wykonana ze stali nierdzewnej,adoptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, podłoga - wykładzina antypoślizgowa, panel dyspozycyjny z przyciskami w wykonaniu antywandalowym, drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą że zostały one wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5) oferują dostawę i montaż objęte zamówieniem spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawo Zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- (spełnia -nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 mają dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg. Załącznika nr 4 do SIWZ). 6) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie (wg. Załącznik nr 5 do SIWZ). 7) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi- producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punkcie 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. 1. 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż jednej strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust. 1 pkt.1, 3-5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6. Na ofertę składają się: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (wg. Załącznika nr 2 .do SIWZ). 2) Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom (wg. załącznika nr 6 do SIWZ). 3) Wzór umowy - zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę ( wg. załącznika nr 1 do SIWZ) 4) Oświadczenie o wizytacji miejsca realizacji zamówienia (wg. załącznika nr 3 do SIWZ). 5) Oświadczenie, że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w maksymalnym czasie 24 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego awarii przez Zamawiającego. 6) Karty katalogowe z parametrami techniczno-użytkowymi - producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca wraz z ofertą składa wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w treści specyfikacji, potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimcc.webd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach