Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Białostocka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 428 36 59 , fax. 87 428 36 59
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Jana Brzechwy
    ul. Białostocka 3
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 428 36 59, fax. 87 428 36 59
    REGON: 51089647300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswgizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowa inwestycja dofinansowana jest ze środków PFRON projektów w ramach obszaru B,C,D,F,G „Program wyrównywania różnic między regionami III’ – obszar B. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy (dźwigu platformowego) dla osób niepełnosprawnych, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Giżycku. 3. Wykonawca udzieli 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy; termin gwarancji liczy się od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Urząd Dozoru Technicznego. 4. Wykonawca, w ramach zawartej umowy, na własny koszt, będzie miał obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z odbiorem zainstalowanej windy, przez organ dozoru technicznego; odbiór ma zostać dokonany bez uwag; dopiero wtedy, posiadając dokumenty potwierdzające dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie. 5. Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 6. Dokumentacja techniczna może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie; operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości itp. Wszelkie towary określone w dokumentacji technicznej za pomocą źródła pochodzenia czy nazwami producentów określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Posługiwanie się nazwami produktów/ urządzeń/ producentów, ma charakter wyłącznie przykładowy; dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji. Zgodnie z art.29 ust. 3 Ustawy pzp, dopuszcza się składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być załączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 7. Zamawiający przewiduje odbiór i płatność jednorazową, końcową. Ze względów organizacyjnych, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, sporządzi, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogram rzeczowo – terminowy taki sposób, by Zamawiający mógł posiąść wiedzę o stopniu zaangażowania prac. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że harmonogram, o którym mowa powyżej, nie będzie załącznikiem do umowy; sporządzony jest na potrzeby i do wiadomości Zamawiającego. Niniejszy harmonogram musi zostać sporządzony najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na potrzeby rozliczenia inwestycji, sporządzi kosztorys ofertowy w 3 egz., i dostarczy Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy. Wartość brutto wynikająca z kosztorysu musi być identyczna jak cena brutto zadeklarowana w ofercie przetargowej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jej integralnych załącznikach, szczególnie w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach