Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na place zabaw na terenie kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na place zabaw na terenie kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na place zabaw na terenie kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie 1 – dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na plac zabaw (I) przeznaczony dla Żłobka Miejskiego w Rudniku nad Sanem (realizowane w ramach zadania pn.: „Żłobek moich marzeń – utworzenie 20 miejsc w Żłobku Miejskim w Rudniku nad Sanem z niezbędnym zapleczem rekreacyjno – edukacyjnym” dofinansowanego ramach Resortowego programu instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018, obejmujące: a) huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., b) huśtawka wahadłowa pojedyńcza – 1 szt., c) mała huśtawka wagowa – 1 szt., d) huśtawka wagowa – 1 szt., e) sprężynowiec – 2 szt., f) piaskownica z daszkiem – 1 szt., g) zestaw: wieża, zjeżdżalnie, drabinki – 1 szt., h) nawierzchnię bezpieczną placu zabaw (w formie łączonych ze sobą płytek lub puzzli) - powierzchnia ok. 270 m2. 2) Zadanie 2 – dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na plac zabaw (II) przeznaczony dla Przedszkola Miejskiego w Rudniku nad Sanem (zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX – Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 – Rozwój edukacji przedszkolnej – nr wniosku: WND-RPPK.09.01.00-18-0021/17, konkurs RPPK.09.01.00-IP.01-18-016/17) obejmujące: a) piaskownica z plandeką – 1 szt., b) huśtawka kubełkowa – 1 szt., c) karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt., d) domek do zabaw – 1 szt., e) miniwieża ze zjeżdżalnią, drabinką i ścianką wspinaczkową – 1 szt., f) metalowy zestaw zabawowy – 1 szt., g) bujak sprężynowy – 4 szt., h) kolejka z wagonem – 1 szt., i) huśtawka wagowo – osiowa – 1 szt., j) huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt., k) kolejka – 1 szt., l) nawierzchnię bezpieczną placu zabaw (w formie łączonych ze sobą płytek lub puzzli) - powierzchnia ok. 175 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i informacje dodatkowe zawarte są w Części nr 3 i 4. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej s.i.w.z. oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej s.i.w.z. lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Formularz asortymentowo – cenowy (dla zadania 1 i 2) z wypełnionymi wszystkimi polami dotyczącymi zakresu dostawy i montażu (według wzoru z Załącznika nr 6 i 7);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach