Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania: Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży.

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2156711 , fax. 086 2156706
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2156711, fax. 086 2156706
    REGON: 00052513900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania: Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest na dostawa i montaż urządzeń sportowych do sali gimnastycznej w ramach zadania: Przebudowa budynku basenu na salę gimnastyczną przy I Liceum Ogólnokształcącym w Łomży. WYKAZ URZĄDZEŃ 1. Bieżnia stacjonarna o podanych niżej parametrach - 2szt. - Kąt nachylenia - od 0% do 12 - 15%, - Prędkość - ok. 0,8 do 16 -18km/h, - Programy treningowe - 6 - 9, - Max. masa ćwiczącego - ok. 150 kg, - Wymiary taśmy - dł. >140cm; szer. >50cm 2. Masażer klasy Kettler MASSAGER lub równoważny - szt 4 (Szacunkowe wymiary: dł. ok. 90 cm; szer. ok. 50cm; wys. regulowana ok. 95-120cm, max. obc. - ok. 110 kg), 3. Drążek zawieszany na drabinki o parametrach: - dł. ok. 55cm; szer. ok. 115cm; wys. ok. 50cm, dł. drążka ok 120cm - 8 szt. 4. Przyrząd do ćwiczeń mięśni prostych brzucha o parametrach: - dł. ok. 170cm; szer. > 80cm; wys. ok. 105cm - 2 szt 5. Przyrząd do treningu wibracyjnego o parametrach: - Wibracje w trzech płaszczyznach, - Czas - 30, 45, 60 sek, - 25 - 50 cykli na sek, - Regulacje co jeden stopień, - Max. obciążenie 180 kg. - 1 szt 6. Sprzęt do pokoju nauczycieli WF - Regał - stała zabudowa - 1 kpl 7. Regały na sprzęt narciarski (buty, narty, drążki) - po 1 szt. - 3 kpl 8. Drążki baletowe (dobrane do pomieszczenia) - 1 szt 9. Kółka gimnastyczne (dobrane do pomieszczenia) - 1 szt 10. Szyna jezdna do zawieszania lin i drabin - 1 szt 11. Lina do wspinania 6 m - 3 szt 12. Drabinki sznurowe 5 m - 1 szt 13. Lustra (łączna powierzchnia) - 55m2 Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakup, koszt transportu ,montaż urządzeń sportowych . Wszystkie urządzenia sportowe objęte realizacją zamówienia powinny być zgodne z europejskimi normami posiadające aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Montaż urządzeń sportowych: - czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP, 3. Po zamontowaniu urządzeń pozostawienie Sali gimnastycznej w stanie umożliwiającym przeprowadzanie zajęć sportowych. I. Wymagania : 1. Wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzającą zgodność urządzenia lub sprzętu sportowego z wymogami dot. bezpieczeństwa i higieny użytkownika, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne (Dz. U. Nr 63, poz. 395) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach jakościowych i fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom. 3. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów lub atestów muszą zostać dostarczone wraz z dostawą. Dostawy nie zostaną odebrane w przypadku nie dostarczenia certyfikatów lub atestów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj najpóźniej do 03.08.2009r. do godz. 13.00 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3) Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie sal gimnastycznych i sportowych, siłowni, sal fitness, itp.) o wartości co najmniej 70 000,0zł oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły z odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 , /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego/: 4) oświadczenie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę 50.000,00 zł 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1) Zestawienie kosztów dostarczanego wyposażenia oraz ich montażem poszczególnych elementów zadania z uwzględnieniem zakresu w pkt.12 niniejszej specyfikacji. Zestawienie kosztów należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4. 2) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 3) Dokument gwarancji jakości zgodnie z załącznikiem nr 6 4) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach