Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 66
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 567 80 63 , fax. 87 567 80 63
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach
ul. Szpitalna 66 66
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 567 80 63, fax. 87 567 80 63
REGON: 79075188100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu sportowego do ZS 3 w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu sportowego do ZS 3 w Suwałkach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz (formularz cenowy). 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji (jeśli dotyczy) od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia materiałów. 9. Informacje dodatkowe: Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych materiałów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w ww. załącznikach. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 12. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze. 13. KOD CPV 37400000-2 - artykuły i sprzęt sportowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rowerów wodnych na potrzeby wypożyczalni OSW Dojlidy Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2015-11-19 - Sukcesywna dostawa artykułów oraz odzieży sportowej na potrzeby Zespołu Pływalni Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa sprzętu i artykułów sportowych na potrzeby wypożyczalni OSW Dojlidy Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa sprzętu, odzieży i artykułów sportowych na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2015-10-09 - Zakup sprzętu sportowego do siłowni - hala sportowa - II LO
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa artykułów i odzieży sportowej w ramach nagród dla uczestników turniejów sportowych organizowanych przez BOSiR oraz kijków do Nordic Walking na potrzeby OSW Dojlidy
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa obciążeń ogumowanych, zacisków dociskowych na gryf oraz kołderki dwustronnej na zeskok do skoku wzwyż na potrzeby ZOS Zwierzyniec Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby Zespołu Pływalni oraz ZOS Zwierzyniec Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2014-08-05 - Dostawa artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sporu i Rekreacji oraz w ramach nagród dla uczestników turniejów sportowych
Dodano: 2014-06-27 - Dostawa sprzętu oraz artykułów sportowych na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2014-04-04