Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw w parku miejskim w Błaszkach (Plac Niepodległości) oraz parku skwer przy szkole w Błaszkach (Plac Sulwińskiego) wraz z przygotowaniem i wygrodzeniem terenu

Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8292491 , fax. 043 8290932
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
    pl. Niepodległości 13 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    tel. 043 8292491, fax. 043 8290932
    REGON: 00052802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw w parku miejskim w Błaszkach (Plac Niepodległości) oraz parku skwer przy szkole w Błaszkach (Plac Sulwińskiego) wraz z przygotowaniem i wygrodzeniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład zamówienia wchodzą: prace polegające na dostawie i montażu urządzeń zabawowych, prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym oraz w przedmiarze robót będącym przedmiotem zamówienia na końcu SIWZ. Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych. Urządzenia powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Wszelkie roboty powinny być prowadzone z zachowaniem warunków bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie BHP przy wykonywaniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -   nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie nie krótszy niż 36 miesięcy . Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć dokumenty według wykazu zamieszczonego w punkcie 10  SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -   nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie nie krótszy niż 36 miesięcy . Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć dokumenty według wykazu zamieszczonego w punkcie 10   10. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 9: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki oraz  przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 10.1  w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub     czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, - wymaga się aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot, ,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, d)    aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot, - wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.2 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat podobnych prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wymaga się aby wykaz zawierał minimum dwie prace polegające na wykonaniu i montażu urzadzeń placów zabaw 10.3  w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia złoży oświadczenie że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Odnośnie pkt 10.1 d). - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy.  Zamienniki dokumentów, o których mowa w pkt.10.1 a),  pkt.10.1d), powinny być wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - 3 - Dokument, o którym mowa w pkt 10.1 lit. b), pkt 10.1 lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1a),,10.1d),10.1b),10.1c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blaszki.bip.info.pl/dokument.php?iddok=1481&idmp=24&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach