Urząd Gminy i Miasta Błaszki ogłasza przetarg
- Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8292491 , fax. 043 8290932
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Błaszki
pl. Niepodległości 13 13
98-235 Błaszki, woj. łódzkie
tel. 043 8292491, fax. 043 8290932
REGON: 00052802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw w parku miejskim w Błaszkach (Plac Niepodległości) oraz parku skwer przy szkole w Błaszkach (Plac Sulwińskiego) wraz z przygotowaniem i wygrodzeniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W skład zamówienia wchodzą: prace polegające na dostawie i montażu urządzeń zabawowych, prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym oraz w przedmiarze robót będącym przedmiotem zamówienia na końcu SIWZ. Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych. Urządzenia powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. Wszelkie roboty powinny być prowadzone z zachowaniem warunków bezpieczeństwa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie BHP przy wykonywaniu robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie nie krótszy niż 36 miesięcy . Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć dokumenty według wykazu zamieszczonego w punkcie 10 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie nie krótszy niż 36 miesięcy . Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy powinni przedłożyć dokumenty według wykazu zamieszczonego w punkcie 10 10. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 9: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 10.1 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, - wymaga się aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot, ,- wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot, - wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.2 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat podobnych prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wymaga się aby wykaz zawierał minimum dwie prace polegające na wykonaniu i montażu urzadzeń placów zabaw 10.3 w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia złoży oświadczenie że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Odnośnie pkt 10.1 d). - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Zamienniki dokumentów, o których mowa w pkt.10.1 a), pkt.10.1d), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - 3 - Dokument, o którym mowa w pkt 10.1 lit. b), pkt 10.1 lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1a),,10.1d),10.1b),10.1c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blaszki.bip.info.pl/dokument.php?iddok=1481&idmp=24&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Glina, Borowa, Oprzężów, Wola Krzysztoporska
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa placów zabaw
Dodano: 2016-06-24 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa placu zabaw wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
Dodano: 2016-06-07 - Rewitalizacja i modernizacja obiektów rekreacyjnych MOSiR - dostawa i montaż placu zabaw na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
Dodano: 2016-05-25 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-05-24 - Budowa kompleksów sportowych w miejscowościach: Wola Krzysztoporska, Krężna, Wola Rokszycka, Oprzężów, Majków Duży, Glina, Mąkolice, Borowa na terenie Gminy Wola Krzysztoporska.
Dodano: 2016-04-15 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Nowosolna.
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, sprzętu gospodarstwa domowego, pomocy dydaktycznych, zabawek w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Rawska
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw w miejscowościach Ustków, Dzierzązna i Wola Zadąbrowska Nowa Wieś.
Dodano: 2015-09-24