Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Zielona Góra.

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Zielona Góra.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie A - przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia trzech placów zabaw funkcjonujących przy świetlicach opiekuńczo-wychowawczych w miejscowościach: Stary Kisielin - część działki nr 242/4 Łężyca - działka nr 163 Zatonie - część działki nr 210 2) Zadanie B- przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dwóch placów znajdującego się miejscowości: Racula - część działki nr 404/2 Nowy Kisielin- część działki nr 15/27 3) Wykaz urządzeń do montażu na placach - Zadanie A Stary Kisielin: 2 szt. bujak sprężynowiec, 1 szt. huśtawka ważka drewniana, 1 szt. huśtawka wahadłowa drewniana podwójna deseczkowa, 1 szt. piaskownica czworokątna drewniana o wymiarach 3x3m wraz z piaskiem do piaskownicy, 1 szt. drewniany zestaw zabawowy - drewniana wieża z daszkiem, podest i drabina do wchodzenia, zjeżdżalnia ze ślizgiem nierdzewnym, pochylnia do wspinania, mostek ruchomy, przeplotnia, 1 szt. tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 1 szt. ławka 1 szt. kosz na śmieci 1 szt. karuzela czteroosobowa 1 szt. piramida wspinaczkowa midi 3,5 m Łężyca: 2 szt. bujak sprężynowiec, 1 szt. huśtawka ważka drewniana, 1 szt. huśtawka wahadłowa drewniana podwójna deseczkowa, 1 szt. piaskownica czworokątna drewniana o wymiarach 3x3m wraz z piaskiem do piaskownicy, 1 szt. drewniany zestaw zabawowy - drewniana wieża z daszkiem, podest i drabina do wchodzenia, zjeżdżalnia ze ślizgiem nierdzewnym, pochylnia do wspinania, mostek ruchomy, przeplotnia, 1 szt. tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 1 szt. kosz na śmieci 1 szt. karuzela czteroosobowa 1 szt. kosz do gry w koszykówkę 1 szt. piramida wspinaczkowa midi 3,5 m Zatonie: 2 szt. bujak sprężynowiec, 1 szt. huśtawka ważka drewniana, 1 szt. huśtawka wahadłowa drewniana podwójna deseczkowa, 1 szt. piaskownica czworokątna drewniana o wymiarach 3x3m wraz z piaskiem do piaskownicy, 1 szt. drewniany zestaw zabawowy - drewniana wieża z daszkiem, podest i drabina do wchodzenia, zjeżdżalnia ze ślizgiem nierdzewnym, pochylnia do wspinania, mostek ruchomy, przeplotnia, 1 szt. tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 1 szt. karuzela czteroosobowa 1 szt. piramida wspinaczkowa midi 3,5 m 2 szt. ławka 1 szt. kosz na śmieci 4) Wykaz urządzeń do montażu na placach - Zadanie B Racula: 2 szt. bujak sprężynowiec, 1 szt. huśtawka ważka drewniana, 1 szt. huśtawka wahadłowa drewniana podwójna deseczkowa, 1 szt. piaskownica czworokątna drewniana o wymiarach 3x3m bez piasku 1 szt. tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 1 szt. zjeżdżalnia wykonana z drewna ze ślizgiem nierdzewnym Nowy Kisielin: 1 szt. bujak sprężynowiec, 1 szt. huśtawka ważka drewniana, 1 szt. huśtawka wahadłowa drewniana podwójna deseczkowa, 1 szt. piaskownica czworokątna drewniana o wymiarach 3x3m 1 szt. tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, 1 szt. zestaw zabawowy składający się z drabinki skośnej, przeplotni, podestu ze zjeżdżalnią ze ślizgiem wykonanym ze stali nierdzewnej, ścianki gimnastycznej i drabinki poziomej 5) Szczegółowy opis urządzeń zabawowych określa załącznik nr 7 do specyfikacji. 6) Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. 7) Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na wskazane przez Zamawiającego place zabaw realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. 8) Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi i posiadać certyfikaty zgodności z normami lub atest fabryczny - deklaracje zgodności z normami PN-EN 1176 (1-7) oraz PN-EN 1177. 9) Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania oraz opis montażu. 10) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 11) Wyroby winny być objęte minimum 3 letnią gwarancją. 12) Urządzenia powinny być zamontowane w gruncie na kotwach (nie dotyczy urządzeń metalowych oraz piaskownicy). W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią, muszą być one zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami EN 355-2,EN 351-1. 13) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu na którym posadawiane mają być place zabaw i zebranie na swoje ryzyko i koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4) Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia, w tym także posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, którego wartość odpowiada wartości niniejszego zadania. 6) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 7) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem i ilością zakresowi usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (min. 1 dokument o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto) udokumentowane referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania. 8) Dysponują osobą ( jedna osoba) , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - w ograniczonym zakresie. 9) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda opisów i fotografii tj. kolorowych zdjęć lub ilustracji katalogowych itp. obrazujących poszczególne oferowane urządzenia zabawowe oraz określających ich wygląd i kolorystykę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ilością usług stanowiących przedmiot zamówienia (min. 1 dokument o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto) wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zadania wg załącznika Nr 4 do SIWZ 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ. 7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień określonych w pkt. IX.8 oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 8) Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz zaświadczenie o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 9) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (o wartości odpowiadającej wartości niniejszego zadania). 10) Opisy i fotografie tzn. tj. kolorowe zdjęcia lub ilustracje katalogowe itp. obrazujące poszczególne oferowane urządzenia zabawowe oraz określających ich wygląd i kolorystykę. 11) Zaakceptowany projekt umowy. 12) Do oferty należy dołączyć świadectwa jakości oraz certyfikaty zgodności z normami ( PN-EN 1176 (1-7) oraz PN-EN 1177) lub atesty fabryczne urządzeń. 13) Pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 14) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach