Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2010-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń i mebli laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ A - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych CZEŚĆ B - dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert odrębnie na każdą z części zamówienia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia lub na obydwie części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). a)Wymagania dodatkowe: Wykonawca dokona pomiarów mebli laboratoryjnych, w celu weryfikacji obmiarów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin wizyty w miejscu montażu mebli i weryfikacji obmiarów Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym przynajmniej na jeden dzień przed planowanym terminem wizyty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumentację techniczno-ruchową (DTR) dla dygestoriów, czujnika przepływu powietrza, stołów i szafek na potwierdzenie zgodności oferowanych parametrów. Na każdy z wymaganych elementów Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty:certyfikat jakości ISO serii 9001 w zakresie wykonawstwa mebli Laboratoryjnych. Producent powinien posiadać powyższy certyfikat jakości ISO serii 9001;atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla dygestorium jako całego wyrobu;deklarację zgodności z PN EN 14175 w części 2, 3, 5, 6 wydane przez akredytowane laboratorium dla dygestorium, jako całego wyrobu; atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla stołów laboratoryjnych jako całych wyrobów. b)Warunki dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble laboratoryjne oraz urządzenia laboratoryjne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne urządzeń laboratoryjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach