Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg
- Adres: 85-796 Bydgoszcz, al. prof. S. Kaliskiego 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 374-93-32, 374-94-03 , fax. 52 3749332
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
al. prof. S. Kaliskiego 7 7
85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 374-93-32, 374-94-03, fax. 52 3749332
REGON: 00000168900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dygestoriów laboratoryjnych wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech dygestoriów laboratoryjnych wraz wyposażeniem zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.Dostawa obejmuje:dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko wniesienie Sprzętu przez pracowników Wykonawcy montaż oraz jego uruchomienie do istniejącego systemu wentylacji, przeprowadzenie jednodniowego instruktażu stanowiskowego w języku polskim w zakresie obsługi Sprzętu dla 2 pracowników w siedzibie Zamawiającego;. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.utp.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż stołów i krzeseł do laboratorium komputerowego Inżynierii OZE w ramach realizacji projektu FSS/2014/HEI/W/0078
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa mebli laboratoryjnych
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa mebli szkolnych: stoliki i krzesła
Dodano: 2014-10-28 - EZP.272.17.2014
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem
Dodano: 2014-09-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem
Dodano: 2014-08-29 - EZP.272.16.2014
Dodano: 2014-08-06 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli ze stali kwasoodpornej dla Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej
Dodano: 2014-05-22