Gmina Okonek ogłasza przetarg
- Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
ul. Niepodległości 53 53
64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
REGON: 00053022900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia hali sportowej w Okonku, przy ul. Lerśnej 45 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego oraz dwóch boisk treningowych do gry w koszykówkę. 2. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego oraz dwóch boisk treningowych (poprzecznych) do gry w siatkówkę. 3. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego do gry w piłkę ręczną. 4. Dostarczenie i zamontowanie piłkochwytów na ściany szczytowe hali. 5. Dostarczenie i zamontowanie kotary grodzącej z napędem elektrycznym. 6. Dostarczenie i zamontowanie tablicy wyników sportowych oraz osłony słupów. 7. Dostarczenie i zamontowanie trybun stałych oraz siedzisk sportowych plastikowych w hali sportowej. 8. Dostawę maszyny czyszczącej, piłek do gry i maty zabezpieczającej podłogę. 9. Dostarczenie i zamontowanie siatki ochronnej na okna hali sportowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również : a) zakup, koszt transportu, montaż urządzeń sportowych i wyposażenia. Wszystkie urządzenia sportowe objęte realizacją zamówienia powinny być zgodne z europejskimi normami, posiadające aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem. b) Montaż urządzeń sportowych i wyposażenia hali - czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP. c) wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzającą zgodność urządzenia lub sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkownika, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów ( Dz. U. Nr 229, poz. 2275 ), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne ( Dz. U. Nr 63, poz. 395 ) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Szczegółowy zakres dostaw i montażu przewidzianych do wykonania znajduje się w załączniku do oferty, który stanowi równocześnie załącznik do ogłoszenia i SIWZ, znajdujących się na stronie internetowej www.okonek.pl . Wszystkie urządenia muszą posiadać wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami i Bezpieczeństwa B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z jego załącznikiem 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 6. Wykaz w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż zostały wykonane należycie; 7. Wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami i Bezpieczeństwa B. 8. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 59 zestawów startowych sprzętu sportowego oraz 73 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa 34 zestawów sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ w województwie wielkopolskim
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ODZIEŻY, OBUWIA, SPRZĘTU SPORTOWEGO
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, sportowego, rekreacyjnego i rehabilitacyjnego do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-04-22 - Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach - dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2015-12-21 - DOSTAWA SPRZĘTU, ODZIEŻY, OBUWIA SPORTOWEGO
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa 154 zestawów startowych oraz 36 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ
Dodano: 2015-06-25 - Dostawę wraz z montażem sprzętu oraz wyposażenia sportowego i sprzątającego do Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gm. Swarzędz
Dodano: 2015-06-10 - Dostawę wraz z montażem sprzętu oraz wyposażenia sportowego i sprzątającego do Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gm. Swarzędz
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa wyposażenia kuchni wraz z montażem (Część 1) oraz dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i drobnego sprzętu AGD wraz z montażem (Część 2) do budynku Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego 34 w Kaliszu
Dodano: 2015-05-08