Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia hali sportowej w Okonku, przy ul. Lerśnej 45

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń do wyposażenia hali sportowej w Okonku, przy ul. Lerśnej 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego oraz dwóch boisk treningowych do gry w koszykówkę. 2. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego oraz dwóch boisk treningowych (poprzecznych) do gry w siatkówkę. 3. Wyposażenie hali sportowej - boiska głównego do gry w piłkę ręczną. 4. Dostarczenie i zamontowanie piłkochwytów na ściany szczytowe hali. 5. Dostarczenie i zamontowanie kotary grodzącej z napędem elektrycznym. 6. Dostarczenie i zamontowanie tablicy wyników sportowych oraz osłony słupów. 7. Dostarczenie i zamontowanie trybun stałych oraz siedzisk sportowych plastikowych w hali sportowej. 8. Dostawę maszyny czyszczącej, piłek do gry i maty zabezpieczającej podłogę. 9. Dostarczenie i zamontowanie siatki ochronnej na okna hali sportowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również : a) zakup, koszt transportu, montaż urządzeń sportowych i wyposażenia. Wszystkie urządzenia sportowe objęte realizacją zamówienia powinny być zgodne z europejskimi normami, posiadające aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem. b) Montaż urządzeń sportowych i wyposażenia hali - czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP. c) wykonawca musi legitymować się opinią stwierdzającą zgodność urządzenia lub sprzętu sportowego z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkownika, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów ( Dz. U. Nr 229, poz. 2275 ), rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 czerwca 1997 r. w sprawie zasad i trybu opiniowania projektów urządzeń sportowych i sprzętu sportowego pod względem ich zgodności z wymogami bezpieczeństwa i higieny korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne ( Dz. U. Nr 63, poz. 395 ) oraz posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa użytkowania oraz korzystania wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Szczegółowy zakres dostaw i montażu przewidzianych do wykonania znajduje się w załączniku do oferty, który stanowi równocześnie załącznik do ogłoszenia i SIWZ, znajdujących się na stronie internetowej www.okonek.pl . Wszystkie urządenia muszą posiadać wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami i Bezpieczeństwa B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia ; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z jego załącznikiem 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 6. Wykaz w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż zostały wykonane należycie; 7. Wymagane prawem Certyfikaty Zgodności z Normami i Bezpieczeństwa B. 8. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach