Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń dla potrzeb budowy Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korchów Drugi, Płusy, Rakówka na terenie Gminy Księżpol wraz z dostawą urządzeń siłowni zewnętrznej dla miejscowości Rakówka

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6877419 (20) , fax. 846 877 432
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 84 6877419 (20), fax. 846 877 432
    REGON: 95036909500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń dla potrzeb budowy Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korchów Drugi, Płusy, Rakówka na terenie Gminy Księżpol wraz z dostawą urządzeń siłowni zewnętrznej dla miejscowości Rakówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Księżpol w miejscowościach Płusy, Korchów Drugi, Rakówka oraz zakup oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznej przy remizie OSP w miejscowości Rakówka. 1. Zamówienie obejmuje : 1.1 Budowę Otwartej Stery Aktywności w miejscowości Płusy, działka o nr. 413/6. W skład zamówienia wchodzą: a) roboty ziemne; b) budowa stanowisk pod urządzenia; c) dostawa oraz montaż następujących urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej: • „ Jeździec”- 1 kpl.; • „Biegacz” - 1 kpl.; • „Wioślarz” -1 kpl.; • „ Rower” - 1 kpl.; • „ Twister + wahadło”- 1 kpl.; • „ Prasa nożna podwójna”- 1 kpl.; • „ Tablica informacyjna z regulaminem”- 1 kpl.; • Stół do gry w chińczyka – 1 szt.; • Stół do gry w szachy – 1 szt.; • Ławki- 4 szt.; • Kosze na śmieci – 2 szt.; d) roboty porządkowe i wykończeniowe. 1.2 Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Korchów Drugi, działka nr. 1435. W skład zamówienia wchodzą: a) roboty ziemne; b) budowa stanowisk pod urządzenia; c) dostawa oraz montaż następujących urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej: • „ Jeździec”- 1 kpl.; • „Biegacz” - 1 kpl.; • „ Wioślarz”- 1 kpl.; • „ Wyciąg górny + prasa ręczna” – 1 kpl.; • „ Twister + wahadło” – 1 kpl.; • „ Prasa nożna podwójna” – 1 kpl.; • tablica informacyjna z regulaminem – 1 kpl.; • stół do gry w chińczyka – 1 szt.; • stół do gry w szachy – 1 szt.; • ławki – 4 szt.; kosze na śmieci – 2 szt.; d) roboty porządkowe i wykończeniowe 1.3 Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rakówka, działka nr 70 (przy Szkole Podstawowej) W skład zamówienia wchodzą: a) roboty ziemne; b) budowa stanowisk pod urządzenia; c) dostawa oraz montaż następujących urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej: • „ Orbitek” – 1 kpl.; • „ Biegacz” – 1 kpl.; • „ Wioślarz” – 1 kpl.; • „ Wyciąg górny + prasa ręczna „ – 1 kpl.; • „ Twister + wahadło” – 1 kpl.; • „ Prasa nożna podwójna” – 1 kpl.; • Tablica informacyjna z regulaminem – 1 kpl.; • Stół do gry w chińczyka – 1 szt.; • Stół do gry w szachy – 1 szt.; • ławki – 4 szt.; • kosze na śmieci – 2 szt.; d) roboty porządkowe i wykończeniowe. 1.4 Montaż wraz z dostawą urządzeń siłowni zewnętrznej w miejscowości Rakówka (działka nr 357 przy remizie OSP) – ze względu na realizację zadania z funduszu sołeckiego zamawiający zastrzega potrzebę montażu urządzeń w bieżącym roku nie później niż do dnia 23.12.2019 r. W skład zamówienia wchodzą: a) roboty ziemne; b) budowa stanowisk pod urządzenia; c) dostawa oraz montaż następujących urządzeń wyposażenia siłowni plenerowej: • „ Jeździec” - 1 kpl.; • „ Wahadło + biegacz + twister”- 1 kpl.; • Ławki – 2 szt.; d) roboty porządkowe i wykończeniowe. 2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Realizacja robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje dostawę całości materiałów i urządzeń koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określone prawem i dopuszczone do stosowania, a ich montaż zgodny z wytycznymi producenta. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z polskimi normami bądź ich europejskimi odpowiednikami. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wymiany na własny koszt dostarczonych urządzeń w przypadku stwierdzenia ich uszkodzenia, niegodności z przedmiotem zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych na właściwe; b) wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość wykonanych robót; c) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; d) oznakowanie terenu budowy; e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; g) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; h) udzielenia gwarancji i rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od następnego dnia końcowego odbioru robót (w przypadku podania dłuższego okresu gwarancji w ofercie obowiązuje dłuższy okres); i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią); j) po zakończeniu robót należy uporządkować teren, wykonać demontaż obiektów tymczasowych najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4.2. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 4.3. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Księżpol: Bank Spółdzielczym w Księżpolu nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z adnotacją „Wadium Budowa Otwartych Stref Aktywności– Znak sprawy: BGK.271.1.13.2019” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (WRAZ Z OFERTĄ) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.1 ppt 1 i 8.6.2 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach