Przetargi.pl
Dostawa i montaż tablicy pasażerskiej informacji przystankowej

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż tablicy pasażerskiej informacji przystankowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 tablicy pasażerskiej informacji przystankowej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie pełnej dokumentacji projektowej zasilania elektronicznej tablicy pasażerskiej informacji przystankowej od istniejącego złącza kablowego nr 7917 zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci wydanymi przez Tauron Dystrybucja SA (nr WP/035042/2015/O10R01) do miejsca montażu konstrukcji wsporczej tablicy, w tym zebranie wszystkich koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, pozwoleń, uzgodnień itp. (zamawiający posiada: zezwolenie konserwatorskie na montaż tablicy na przystanku nr 132 Solidarności 02 - Seminarium, warunki przyłączenia do sieci Tauron Dystrybucja SA (nr WP/035042/2015/O10R01) oraz zgodę właściciela działki na wejście w teren i przeprowadzenie koniecznych prac, które przekaże wykonawcy); b) dostarczenie, instalację, uruchomienie i konfigurację 1 tablicy pasażerskiej informacji przystankowej na przystanku nr 132 Tarnów, Solidarnosci 02-Seminarium - tablica LED dwustronna 8-mio wierszowa, w tym: - dostawa i montaż konstrukcji wsporczej dla tablicy pasażerskiej informacji przystankowej, - wykonanie wszystkich innych koniecznych prac, w tym zasilania energetycznego, dla uruchomienia tablicy; c) serwis urządzenia. 3) Jeżeli w umowie lub załącznikach do niej nie zapisano inaczej, zadaniem wykonawcy jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, dostawa i montaż 1 sztuki tablicy pasażerskiej informacji przystankowej oraz inne prace niezbędne do sprawnego funkcjonowania tablicy LED. Wykonawca uzgadnia projekt w ZUD, wykonuje niezbędne przyłącza energetyczne oraz dokonuje montażu instalacji. Wykonawca ponosi koszty tych czynności. 4) W ramach ustalonego wynagrodzenia wykonawca przenosi na zamawiającego prawa autorskie majątkowe i prawa zależne do dokumentacji projektowej na zasadach określonych w umowie. 5) Zamawiający wymaga rozszerzenia okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia tak, aby minimalny okres wynosił 3 lata rękojmi, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, z uwzględnieniem zapisów w SIWZ. Na potwierdzenie spełniania powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488132002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną