Przetargi.pl
Dostawa i montaż szlabanów wraz z systemem parkingowym na terenie osiedli: Cmentarna-Szaniawskiego, Chopina i Garbarskie w Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż szlabanów wraz z systemem parkingowym na terenie osiedli: Cmentarna-Szaniawskiego, Chopina i Garbarskie w Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż szlabanów wraz z systemem parkingowym na terenie osiedli: Cmentarna-Szaniawskiego, Chopina i Garbarskie w Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie 2.1 Szlabany parkingowe objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane: Lp. Lokalizacja przejazdu przy budynku ul. Szerokość drogi [m] Długość ramienia szlabanu [m] Os. Cmentarna 1 Cmentarna 14 3,5 2,5 2 Szaniawskiego 68 4 3 3 Lipowa 1A 5 4 Os. Szopena 4 Lipowa 6A 4 3 5 Lipowa 8 5 4 6 3-go Maja 2 4 3 7 Chopina 19A 4 3 8 Chopina 19A/Słowackiego 13 5 4 9 Słowackiego 13 5 4 Os. Garbarskie 10 3-go Maja 40 3,5 2,5 11 3-go Maja 42/ Słowackiego 47A 5 4 12 Słowackiego 47A (1) 3,5 2,5 13 Słowackiego 47A (2) 5 4 2.2 Urządzania do poboru opłat zlokalizowane: Urządzenia do poboru opłat umiejscowione po 1 na każdym z osiedli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Poszczególne urządzenia w/w lokalizacji nie stanowią odrębnej część zamówienia. Wykonawcy winni składać oferty na wszystkie urządzenia 3. Szczegółowy opis zakresu robót: 3.1. Szlabany o długości ramienia wg załączonej tabeli. Szlabany wyposażone w: centralę sterującą, system wykrywania przeszkód podczas otwierania i zamykania, ręczny system wysprzęglający ramię kluczem, w przypadku braku zasilania, sterowanie radiowe – czytnik dalekiego zasięgu, sygnalizację świetlną (min. 3 punkty świetlne umiejscowione na ramieniu). Zaproponowany system szlabanów musi przewidywać możliwość doposażenia go w czytnik do pilotów i pastylek w przyszłości oraz mieć możliwość integracji z już posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli dostępu (PROTEGE GX produkowane przez ICT Co Ltd). Zasilanie szlabanów – z budynku przewodami prowadzonymi w rurach RHDPEp. Zamawiający zapewnia doprowadzenie zasilania z budynku do miejsca montażu szlabanów i urządzeń poboru opłat i nie należy przyjmować ich do wyceny oferty. Ręczne wykonanie wykopów pod podstawy posadowienia szlabanu, Stopy fundamentowe żelbetowe betonowanie posadowienia szlabanu. Szlabany we wskazanych miejscach przez Zamawiającego. Wszystkie szlabany mają być wyposażone w czytnik dalekiego zasięgu a pojazdy mieszkańców w karty umożliwiające otwarcie szlabanu za pomocą czytnika dalekiego zasięgu (ok. 750 kart uruchamiających otwarcie szlabanu). Zestaw szlabanowy musi być wyposażony w 3 pętle indukcyjne (przed szlabanem, pod szlabanem i za szlabanem). Wjazdy komercyjne na osiedla będą realizowane za pomocą biletów, które można pobrać przy każdym szlabanie. Natomiast opłacić je będzie można za pomocą karty płatniczej w 1 urządzeniu zlokalizowanym na terenie każdego z osiedli. 3.2. Rozszerzenie i uściślenie zakresu robót całości przedmiotu zamówienia. a) ramie aluminiowe z profilu o wymiarach 60x40 mm z naklejkami odblaskowymi w kolorze czerwonym oraz gumy ochronne montowane od góry i od dołu ramienia szlabanu w kolorze czerwonym, b) odtworzenie terenu w obrębie wykonywanych robót, c) wykonawca zobowiązuje się do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. d) wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą karty katalogowe oferowanych materiałów i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dane dotyczące wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł. 2. Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem, numer rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255, z dopiskiem na przelewie: "Wadium na dostawę i montaż szlabanów wraz z systemem parkingowym na terenie osiedli Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie znak sprawy NTI/R-24/2019”. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach