Przetargi.pl
Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
    REGON: 1525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów”. I. Zakres : Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 413 szt. szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 , w tym 22 szt. szafek pojedynczych jednopoziomowych, 10 szt. pojedynczych dwupoziomowych, 283 szafek podwójnych jednopoziomowych , 98 szt. szafek podwójnych dwupoziomowych, - z tolerancją +/-1,5 cm dla każdego rodzaju szafek. Opis Wymiary szafek bez nóżek (głęb. x szer. x wys.) Ilość Szafki pojedyncze jednopoziomowe 50x30x180 cm 22 szt. Szafki pojedyncze dwupoziomowe 50x30x180 cm 10 szt. Szafki podwójne jednopoziomowe 50x60x180 cm 283 szt. Szafki podwójne dwupoziomowe 50x60x180 cm 98 szt. Uwaga - Tolerancja wymiarów szafek +/- 1,5 cm Szafki powinny stać na nóżkach metalowych ocynkowanych, pomalowanych proszkowo w kolorze szafek - co zapewni odporność na korozję. Wysokość nóżek 14 cm +/- 2cm. W każdym schowku wszystkich szafek musi znaleźć się drążek z tworzywa sztucznego (z trzema haczykami) na ubrania. Szafki powinny posiadać system wentylacji wewnętrznej umożliwiający wietrzenie przedmiotów przechowywanych w szafce. Wszystkie szafki powinny być wykonane z blachy o gr. 0,8-1,0 mm pomalowanej proszkowo z powłoką o wysokiej odporności ogniowej i korozyjnej, zaopatrzone w zamki cylindryczne szt.1. Każda szafka wyposażona w komplet kluczy( ponumerowanych) składający się z 2 szt. Wokół zamka osłona z tworzywa sztucznego oraz szyld (tworzywo sztuczne) z numerem. Zamawiający wymaga wykonania numeracji szafek od nr 1 do 1000. Zamek w systemie klucza matki. Kolorystyka szafek - drzwiczki szafek w jaskrawym kolorze pomarańczowym i białym, w szafkach dwupoziomowych „w rysunku szachownicy” (biel i pomarańcz). Obudowy szafek w kolorze szarym – bardzo jasno grafitowym. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją zamówienia. Szafki muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać wymagane certyfikaty, atesty, dopuszczenie do sprzedaży i używania na terenie kraju. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny szafek. Zakres zamówienia obejmuje zakup szafek oraz ich oznakowanie wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego - rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub przedstawiciela szkoły oraz montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia szafek z uwzględnieniem ich dostarczenia do pomieszczeń, w których będą użytkowane lub montaż do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na wypoziomowaniu, ustawieniu szafek na nóżkach, zestawieniu i zablokowaniu poszczególnych szafek w większe moduły. II. Warunki umowy Cena obejmuje dostawę i montaż zamówionych szafek. Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. W ramach umowy Wykonawca poniesie koszt wywozu powstałych podczas prac odpadów i ich utylizacji. Wniesienie szafek we wskazane miejsce, ustawienie i montaż prowadzić powinny osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym z zachowaniem zasad BHP. III. Warunki realizacji zamówienia Na miejsce dostawy nie ma możliwości dojechania TIR-em. Możliwość podjechania bezpośrednio pod szkołę zależy od rodzaju samochodu dostawczego. Ocena odległości pozostaje w gestii Wykonawcy zamówienia. W razie wątpliwości powinna być wykonana wizja lokalna terenu. Szafki montowane będą na poziomie sutereny, do której jest dostęp bezpośrednio z dworu. W gestii Wykonawcy jest zaplanowanie transz dostaw, Zamawiający nie reguluje powyższej kwestii. Termin pierwszej dostawy należy ustalić z Użytkownikiem. IV. Termin dostawy i montażu : od 01.10.2017 r. do 31.10.2017 r. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot Zamówienia do 31 października 2017 r., w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub przedstawiciela szkoły. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt dostawy na 2 dni przed planowanym dostarczeniem przedmiotu Zamówienia. V. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia (bez zamków cylindrycznych) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zamki cylindryczne zamontowane w szafkach na okres 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy stanowiący integralną część oferty – stanowiący Załącznik nr 1A do SIWZ 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku niezłożenia informacji o podwykonawcach Zamawiający uzna, że zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców), c) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, w przypadku pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. UWAGA W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w pkt 1 Załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć ww. oświadczenie wraz z ofertą – należy wówczas złożyć ww. oświadczenie o treści określonej w pkt 2 Załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dla Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz z podaniem firm podwykonawców, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w III.C.2.b SIWZ wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, w którym zamieszcza informację o tych podwykonawcach. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna/konsorcjum) 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). W/w pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,  wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,  ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; c) kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą lub Pełnomocnika; d) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty; e) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, oraz o których mowa w pkt III.B.2 SIWZ, g) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.C.2.a SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. h) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności / braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach