Przetargi.pl
Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00, , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, , fax. 22 443 50 40
    REGON: 1525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres : Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 413 szt. szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 , w tym 22 szt. szafek pojedynczych jednopoziomowych , 10 szt. pojedynczych dwupoziomowych o wym. 50x30x180 cm , - z tolerancją +/-1,5 cm., 283 szafek podwójnych jednopoziomowych , 98 szt. szafek podwójnych dwupoziomowych o wym. 50x60x180 cm., - z tolerancją +/-1,5 cm. Opis Wymiary (gł. x szer. x wys.) Ilość Szafki pojedyncze jednopoziomowe 50x30x180 cm 22 szt. Szafki pojedyncze dwupoziomowe 50x30x180 cm 10 szt. Szafki podwójne jednopoziomowe 50x60x180 cm 283 szt. Szafki podwójne dwupoziomowe 60x60x180 cm 98 szt. Uwaga - Tolerancja wymiarów szafek +/- 1,5 cm Szafki muszą być postawione na nóżkach z tworzywa sztucznego .W każdym schowku wszystkich szafek musi znaleźć się drążek z tworzywa sztucznego ( z trzema haczykami ) na ubrania . Szafki powinny posiadać system wentylacji wewnętrznej umożliwiający wietrzenie przedmiotów przechowywanych w szafce. Wszystkie szafki powinny być wykonane z blachy o gr. 0,8- 1,0 mm pomalowanej proszkowo z powłoką o wysokiej odporności ogniowej i korozyjnej, zaopatrzone w zamki cylindryczne szt.1 . Każda szafka wyposażona w komplet kluczy składający się z 2 szt. Klucz matka- komplet 2 szt. Wokół zamka osłona z tworzywa sztucznego oraz szyld z numerem. Zamawiający wymaga wykonania numeracji szafek od nr 1 do 1000. Zamek w systemie klucza matki. Kolorystyka szafek - drzwiczki szafek w jaskrawym kolorze pomarańczowym i białym , w szafkach dwupoziomowych „w rysunku szachownicy” (biel i pomarańcz ). Obudowy szafek w kolorze szarym – bardzo jasno grafitowym. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym przed realizacją umowy. Szafki muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty, atesty, dopuszczenie do sprzedaży i używania na terenie kraju oraz posiadać oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny szafek. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy, która obowiązywać będzie od pierwszego dnia po dacie dokonania protokolarnego odbioru przedmiotu niniejszej umowy bez zastrzeżeń, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. Zakres zamówienia obejmuje zakup szafek oraz ich oznakowanie wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub przedstawiciela szkoły oraz montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia szafek z uwzględnieniem ich dostarczenia do pomieszczeń, w których będą użytkowane lub montaż do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na wypoziomowaniu, ustawieniu szafek na nóżkach, zestawieniu i zablokowaniu poszczególnych szafek w większe moduły. II. Warunki umowy Cena obejmuje dostawę i montaż zamówionych szafek. Prace należy wykonać rzetelnie z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć. W ramach umowy Wykonawca poniesie koszt wywozu powstałych podczas prac odpadów i ich utylizacji. Wniesienie szafek we wskazane miejsce, ustawienie i montaż prowadzić powinny osoby z odpowiednim przygotowaniem zawodowym z zachowaniem zasad BHP. III. Termin dostawy i montażu : od 28.09.2017 r. do 20.10.2017 r. Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot Zamówienia do 20 października 2017 r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego . Wykonawca zgłosi Zamawiającemu fakt dostawy na 2 dni przed planowanym dostarczeniem przedmiotu Zamówienia . Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu i miejsca dostawy w przypadku uzależnionym od terminu remontu szatni Zespołu Szkól nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej kłada ww. oświadczenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie w ciągu 3 dni od opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.wilanow.pl informacji o wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji- wg załącznika 6 do wniosku. Wykonawca składa wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Wniosek) wraz z załącznikami. Wykonawca winien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie. Na kopercie winien podać adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, nr postępowania 34/WIR/2017 - " Dostawa i montaż szafek do szatni Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie", Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy, albo imieniem i nazwiskiem, siedziby, albo miejsca zamieszkania oraz dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) Wykonawcy składającego wniosek. W przypadku wniosku wspólnego należy wymienić z nazwy z określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające wspólny wniosek z zaznaczeniem lidera. Wraz z wnioskiem należy złożyć następujące dokumenty: a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż Wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; b) w przypadku gdy wniosek zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 1 do wniosku d) oświadczenie o podwykonawcach – wg załącznika nr 2 do wniosku Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach