Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, Generała Władysława Sikorskiego 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 660557001
- Data zamieszczenia: 2023-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 660557001
REGON: 001020884 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze- postępowanie II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynkach Oddziału Celnego w Olszynie, Terminal Odpraw Celnych 68-217 Trzebiel.Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku LUCS w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65.Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.Część III przedmiotu zamówienia (Świecko – SSWiN i Monitoring wizyjny, Rzepin – Monitoring wizyjny)1) Dostawa i montaż Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w lokalizacji Terminal Towarowych Odpraw Celnych w Świecku; budynek 6P; Świecko 372) Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w lokalizacji Terminal Towarowych Odpraw Celnych w Świecku tj. : Świecko 37 - budynek 6P na zewnątrz budynku oraz budynek 6P wewnątrz budynku – rampa kontrolna3) Dostawa i montaż Systemu Monitoringu Wizyjnego w lokalizacji Delegatury Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1, budynek Centralny Magazyn MundurowySzczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynkach Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1.Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia1) Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Słubickiej 3;2) Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Żarach przy ul. Osadników Wojskowych 3, 4.Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym dla tej części zamówienia-Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ dla wszystkich części zamówienia , do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34971000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że wykonawca na dzień wyznaczony do składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia co najmniej 100 tysięcy złotych (warunek dotyczywszystkich części zamówienia).2. zdolności technicznej lub zawodowej:2.1) w ramach doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie z montażem niżej wymienionego systemu:a) dla części 1 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);b) dla części 2 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);c) dla części 3 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);d) dla części 4 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);e) dla części 5 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, o wartości co najmniej 50.000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw z montażem, w ramach jednej umowy.Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych dostaw realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane.2.2) w ramach dysponowania osobami – dotyczy wszystkich części:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lubprzedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z którychco najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji SSWiN , CCTV wraz z informacją, że uzyskała wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendę Wojewódzką Policji – upoważniającego do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 2 art. 29 pkt. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie mienia i osób);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dodano: 2023-07-26 - Zakup fotopułapki, ładowarki, baterii do fotopułapki, karty pamięci oraz kompletu akumulatorków do fotopułapki oraz kamery samochodowej – II przetarg
Dodano: 2016-12-07 - Zakup fotopułapki, ładowarki, baterii do fotopułapki, karty pamięci oraz kompletu akumulatorków do fotopułapki oraz kamery samochodowej
Dodano: 2016-11-18