Przetargi.pl
Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej do obiektu Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Mystkowie (nowo budowany obiekt)

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-334 Kamionka Wielka, Kamionka Wielka 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4456017 , fax. 018 4456017 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Kamionka Wielka 5 5
    33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 018 4456017, fax. 018 4456017 w. 44
    REGON: 00054042300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej do obiektu Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Mystkowie (nowo budowany obiekt)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3.1 Przedmiotem zamówienia publicznego jest : dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej do obiektu Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Mystkowie II.1.3.2. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg : - projektu budowlanego wykonawczego - w wersji papierowej dostępnej w siedzibie Zamawiającego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót wraz z zestawieniem stolarki oraz materiałów - wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego, - po sporządzeniu przez Oferenta pomiaru kontrolnego. II.1.3.3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; * organizacja placu budowy, * zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, * prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, * pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, * wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie następujących wymogów : a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) b) udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, c) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). d) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2.1.1.Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ III.2.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów : III.2.2.1 Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, stanu zatrudnienia , polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. III.2.2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym przedmiotem zamówienia . III.2.2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. III.2.2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : A.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : B.1. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. B.2. Doświadczenie w zakresie realizacji montażu stolarki PCV i ślusarki aluminiowej w latach 2004/2005/2006/2007/2008 z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia . Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego (brutto). B.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że montaż stolarki PCV i ślusarki aluminiowej w latach 2004/2005/2006/2007/2008 został wykonany należycie. B.4. Kwalifikacje techniczne B.5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru Zamawiającego). B.6. Informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 10 pracowników rocznie B.7. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowla nej poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, B.8. Kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. B.9. Oświadczenie Wykonawcy , że, posiada aktualne świadectwa badań produkowanej stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej, wydane przez akredytowane laboratorium techniki budowlanej. B.10. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). B.11. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. B.12. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamionka.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach