Przetargi.pl
Dostawa i montaż sprzętu i urządzeń w ramach modernizacji kuchni w budynkach Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 oraz Gimnazjum nr 36 przy ul. Polnej 7 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-51/09).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż sprzętu i urządzeń w ramach modernizacji kuchni w budynkach Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 oraz Gimnazjum nr 36 przy ul. Polnej 7 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-51/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu i urządzeń w ramach modernizacji kuchni w budynkach Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wilczej 53 oraz Gimnazjum nr 36 przy ul. Polnej 7 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis techniczny sprzętu i urządzeń oraz w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Sprzęt i urządzenia wyposażenia powinny: - spełniać warunki wymagane dla kontaktu z żywnością oraz wymagania sanitarne i zdrowotne dla dostarczania i przechowywania produktów i wyrobów; - posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu zgodnie z przepisami o ogólnym bezpieczeństwie produktów i być oznakowane w sposób czytelny, widoczny i trwały, w tym też znakiem /przeznaczony do kontaktu z żywnością/; - posiadać Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz oznakowanie CE; - posiadać instrukcje montażu i eksploatacji w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu sprzętu i urządzeń w kuchni zbiorowego żywienia. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz zrealizowanych zamówień potwierdzających spełnianie warunku określonego w Części IV, pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W/w wykaz należy sporządzić na formularzu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach