Przetargi.pl
Dostawa i montaż platformy schodowej wewnetrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami II

Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 24a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 7164161, 7174129 , fax. 0-42 7174129
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu
    ul. Łęczycka 24a 24a
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0-42 7164161, 7174129, fax. 0-42 7174129
    REGON: 47087175900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przychodnie.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż platformy schodowej wewnetrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wewnętrznej platformy schodowej w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Zgierzu ul. Fijałkowskiego 2.Urządzenie należy zamontować na schodach wewnętrznych łączących parter z I piętrem. Przed montażem platformy należy zdemontować istniejącą balustradę schodową i zamontować tor jezdny z jednoczesną funkcją balustrady. Parametry techniczne urządzenia: udźwig 225kg ilość przystanków - 2 całkowita długość toru jezdnego - ok. 9,0m tor jezdny z 2 zakrętami 180st. -zakręt na dolnym przystanku umożliwiający bezkolizyjne parkowanie platformy w części ciągu schodów i możliwość w przyszłości wydłużenia toru jezdnego w kierunku piwnicy oraz na półpiętrze i 1 zakrętem 90st. -zakręt do parkowania na górnym przystanku mocowanie toru jezdnego na słupkach, przy czym ma służyć jako poręcz i barierka należy zdemontować istniejącą barierkę system wypełnienia pomiędzy dolnym torem jezdnym, a schodami, podest platformy (szer x dł) 800 x 1000 mm -dopuszcza się również 750 x 900mm boczny najazd; zasilanie jednofazowe 230V napęd bateryjny 24V prędkość jazdy 0,15m/s -zwalnia na zakrętach alarm akustyczno-optyczny informujący o ruchu platformy; kolor urządzenia i toru jezdnego standardowy RAL 7032 lub 9002-do wyboru przez Użytkownika Urządzenie powinno posiadać certyfikat CE bądź deklarację zgodności oraz kartę gwarancyjną urządzenia. Wykonawca po zakończeniu robót dostarczy protokół odbioru i dopuszczenia do użytkowania platformy wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca dokona przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298141009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, w sposób wymagany niniejszą siwz, że spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych 3) posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności1) lub czynności2), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej .....1.. dostawy / usługi * odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5/ zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie 6/ zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia Wzoru umowy 7/ udzielili gwarancji na okres 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego zostały wykonane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć następujące, niezbędne do przeprowadzenia postępowania, o ś w i a d c z e n i a lub d o k u m e n t y, 1.Ofertę, wg załączonego druku WZP-2 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załączonego druku WZP-3, 3.Oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załączonego druku WZP-3w - podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykaz dostaw / usług *, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - - Doświadczenie zawodowe - wg załączonego druku WZP-11b. 6.Wzór umowy 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika ono z innnych dokumentów załączonych przez Wykonawcę 8.Certyfikat CE lub deklaracja zgodności na platformę schodową. 9.Dokumenty dopuszczające platformę do użytkowania z Urzędu Dozoru Technicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przychodnie.zgierz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach