Przetargi.pl
DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO do realizacji projektu rozwojowego WND-POIG.01.03.01-00-129/09 pt. Polskie szczepy Trichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów organicznych, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Poddziałanie 1.3.1.

Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332211 do 13 , fax. 046 8333186
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332211 do 13, fax. 046 8333186
    REGON: 00008041800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwarz.skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa. Nauka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO do realizacji projektu rozwojowego WND-POIG.01.03.01-00-129/09 pt. Polskie szczepy Trichoderma w ochronie roślin i zagospodarowaniu odpadów organicznych, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Poddziałanie 1.3.1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej i sprzętu laboratoryjnego według wykazu podanego w tabeli 1. Tabela 1. Wykaz zamawianej aparatury badawczej i sprzętu laboratoryjnego 1. Inkubator (termostat/cieplarka laboratoryjna) CPV 38540000-2, szt.3 2. Komora klimatyczna do hodowli roślin- CPV 38540000-2, szt.1 3. Autoklaw laboratoryjny- CPV 33191110-9, szt.2 4 Suszarka sublimacyjna (liofilizator laboratoryjny)- CPV38540000-2, szt.1 5. Zestaw do oczyszczania wody- CPV 42912330-4, szt.1 6. Zmywarka do szkła laboratoryjnego- CPV 42959000-3, szt.1 7. Zestaw do elektroforezy pionowej- CPV 38950000-9, szt.1 8. Wytrząsarka laboratoryjna kołowa- CPV38436100-1, szt.1 9. Młyn do rozdrabniania- CPV 38540000-2, szt.1 10. Stół wyspowy- CPV 39181000-4, szt.1 11. Termostat (cieplarka laboratoryjna)- CPV 38540000-2, szt.1 12. Suszarka laboratoryjna- CPV 38540000-2, szt.1 13. Wirówka z chłodzeniem i rotorem horyzontalnym- CPV 42931100-2, szt.1 14. Spektrofotometr UV/VIS- CPV 38433000-9, szt.1 15. Termomikser grzejny (termoblok)- CPV 38540000-2, szt.1 16. Zestaw pipet wielokanałowych- CPV 38437100-8, szt.1 17. Dewar do przenoszenia i przechowywania ciekłego azotu- CPV 44612000-3, szt.1 OGÓŁEM: 20szt. Opis poszczególnych pozycji w/w zamówienia podano w załącznikach od nr 1 do nr 17, zawartych w Rozdziale III siwz . Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, odpowiedniej jakości i wolny od jakichkolwiek wad oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce. Poza tym musi posiadać wszelkie atesty i certyfikaty wymagane prawem (np. CE lub deklarację zgodności WE) oraz legalne oprogramowanie, bezterminowe licencje na stosowanie metody badawczej itp. Wykonawcy są też zobowiązani dostarczyć i przekazać zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim, potrzebną dokumentację eksploatacyjną lub techniczno-ruchową (DTR, katalogi części itp.), umowy licencyjne (jeśli są wymagane), zapasowe oprogramowanie (jeśli będzie to potrzebne), gwarancje itd. oraz przeszkolić personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonej aparatury - bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający wyklucza dostawę prototypów. Wymaga się aby wykonawcy udzielili co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt oraz zapewnili serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy, którzy spełniają warunki według Art. 22 ust. 1 uPzp, co oznacza, że: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie - w ostatnich trzech latach - co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem oferty, o ogólnej wartości (brutto) nie mniejszej niż 1,5 wartości (brutto) oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, o którym mowa w pkt. VII ppkt 2.1. siwz. 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 uPzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla każdej części zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp, na formularzu lub według podanego wzoru, który stanowi załącznik nr 19 do siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87, poz. 605). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w ust. 1 musi złożyć odrębnie każdy z Wykonawców. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1. Wykaz wykonanych dostaw, co najmniej dwóch - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadających swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy są zobowiązani do sporządzenia WYKAZU WYKONANYCH DOSTAW, na formularzu stanowiący załącznik nr 19 do SIWZ, lub według podanego wzoru. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3. Ponieważ Wykonawcy, są zobowiązani przyjąć i spełnić wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych i wymogi Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to oferta musi zawierać także niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 3.1. Wypełniony formularz p.t. OFERTA, który stanowi załącznik nr 18 do siwz, wraz z następującymi załącznikami: a) Wypełnione załączniki - zawarte w siwz od nr 1 do nr 17 - zawierające skrócone opisy parametrów technicznych i wyposażenia oferowanej aparatury, które będą brane pod uwagę przy ocenie technicznej (w tym: funkcjonalności i jakości) oferowanego sprzętu. b) Opis oferowanej aparatury lub inna dokumentacja określająca szczegółowo przedmiot dostawy. c) Faktura proforma lub szczegółowa Specyfikacja cenową z wyceną oferowanego przedmiotu dostawy. d) Harmonogram realizacji dostawy. e) Inne dokumenty, załączone do oferty według uznania Wykonawcy. Wyżej wymienione dokumenty mają m.in. na celu wykazanie, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W oparciu o te dokumenty zostanie przeprowadzona ocena ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne, w tym wyposażenie, funkcjonalność, jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwarz.skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach