Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
- Data zamieszczenia: 2017-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
REGON: 19168640800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Raciborskiego 2a w Pruszczu Gdańskim (meble do pomieszczeń biurowych i socjalnych: biurka, kontenery pod biurka, szafy na akta, szafy ubraniowe, krzesła biurowe – obrotowe, krzesła konferencyjne, krzesła do poczekalni, stoły, szafki i regały metalowe, szafki bhp, meble tapicerowane (fotele), tapczany), w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 zadania, tj.: Zadanie 1: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim Zadanie 2: dostawa i montaż pierwszego wyposażenia do pomieszczeń planowanej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pruszczu Gdańskim 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8A , 8B do SIWZ). 4. Meble biurowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać: • atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodne z Polskimi Normami na gotowy produkt, • atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami. 5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaproponował nieznacznie zmodyfikowane parametry mebli w przypadku, gdyby gwarantowałoby to większą stabilność i funkcjonalność mebli. Każda modyfikacja będzie wymagała akceptacji przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lata gwarancji na dostarczone i zamontowane meble. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił montaż wszystkich dostarczonych mebli do siedziby SPPR i PCPR bezpośrednio po dostarczeniu. Dostawa mebli musi nastąpić jednorazowo. Nie przewiduje się częściowej dostawy przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje przechowywania nie zamontowanych mebli. Wykonawca musi zapewnić transport na własny koszt wszystkich zamówionych mebli. 8. Zamawiający informuje, iż w Specyfikacji Technicznej w załączniku nr 8A i 8B umieszczone zdjęcia stanowią jedynie element pomocniczy przy określeniu rodzaju mebli i ich wyceny dla Wykonawcy. Opisy mebli zawarte w załączniku nr 8, spełniają minimalne wymogi określone przez Zamawiającego. 9. Jeżeli specyfikacja techniczna – załącznik nr 8A i 8B wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub gotowych mebli znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub gotowych mebli równoważnych. Materiały lub meble pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub gotowe meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub gotowe meble pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub gotowych mebli zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi zdjęciami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. i ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 10. UWAGA: Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń, w których będą montowane meble. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia biur w Urzędzie Miejskim we Władysławowie - etap drugi - w ramach zadania "Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie"
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej
Dodano: 2023-03-31 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2021-03-30 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2021-03-30 - „Dostawa wraz z montażem mebli biurowych w nowej siedzibie Urzędu Gminy w Łęczycach”
Dodano: 2020-12-15 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – III postępowanie
Dodano: 2020-11-23 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa, wniesienie i montaż mebli tapicerowanych oraz materacy łóżkowych i rolet okiennych.
Dodano: 2020-09-16 - „Realizacja drugiego etapu utworzenia filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Cieciorce- dostawa i montaż wyposażenia”.
Dodano: 2020-09-16 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH, LODÓWEK, ODBIORNIKÓW TELEWIZYJNYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNO – EPIDEMIOLOGICZNEGO NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMIOTERAPII I PRACOWNI ENDOSKOPII w ramach Projektu pn. „Poprawa dostępu do diagnostyki i leczenia onkologicznego w Szpitalu Specjalistycznym im. J. K. Łukowicza w Chojnicach poprzez rozbudowę infrastruktury i zakup specjalistycznego sprzętu i aparatury medycznej.” – II postępowanie
Dodano: 2020-09-15