Przetargi.pl
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Specjalnych nr 102 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Halnej 32 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 102” w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska
    00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
    REGON: 16266500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Specjalnych nr 102 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Halnej 32 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 102” w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla potrzeb Zespołu Szkół Specjalnych nr 102 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Halnej 32 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 102” w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ – Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” dla każdej części; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia, w tym: Część I: meble: 1) Rysunek nr 1 „Rzut Przyziemia”, 2) Rysunek nr 2 „Rzut Parteru”, 3) Rysunek nr 3 „Rzut Piętra”, 4) Rysunek nr 4 „Rzut II Piętra”, 5) Rysunki schematów szaf: a) Rysunek 1 – zestaw A, zestaw B, b) Rysunek 2 – zestaw C, zestaw D, c) Rysunek 3 – szafki mobilne: SMO1, SMO2, SMO3, SMO4, SUNI, d) Rysunek 4 – schematy szaf SUDN, SZ3P, SPRA, SZEE, S3P, e) Rysunek 5 – schematy szaf SWDR, SWIT, SZAM, f) Rysunek 6 – schematy szaf SSCH, SSCHD, S4SZ, S3PD. Część II: zabudowy – meble na wymiar wraz ze sprzętem AGD: 1) Rysunek Lady recepcyjnej w pomieszczeniu 1.04 - sekretariat, 2) Rysunek nr A1.18 – rozwinięcie ścian pom. A1.18 – pracownia gotowania, 3) Rysunek nr A1.19 – rozwinięcie ścian pom. A1.19 – zmywalnia, 4) Rysunek nr A2.05 – rozwinięcie ścian pom. A2.05 – pom. socjalne pracowników, 5) Rysunek nr A2.16 – rozwinięcie ścian pom. A2.16 – pokój nauczycielski. Część III: wyposażenie sportowe i rehabilitacyjne: 1) Rysunek nr 1 „Rzut Przyziemia”, 2) Rysunek nr 2 „Rzut Parteru”, 3) Rysunek nr 3 „Rzut Piętra”, 4) Rysunek nr 4 „Rzut II Piętra”. Część IV: wyposażenie sanitariatów i inne: 11 rysunków rozwinięcia ścian pomieszczeń: A1.04, A1.07, A1.10, A1.15, A1.17, A1.20, A2.03, A2.07, A2.08, B2.03, B2.04. 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ – „Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia” – dla każdej części. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione części: 1. Część I: meble, 2. Część II: zabudowy – meble na wymiar wraz ze sprzętem AGD, 3. Część III: wyposażenie sportowe i rehabilitacyjne, 4. Część IV: wyposażenie sanitariatów i inne. 1. Rozpoczęcie – od dnia 20 stycznia 2020 r. (dot. wszystkich części), 2. Zakończenie – do dnia 07 lutego 2020 r. (dot. wszystkich części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Sekcji III.3) Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1.1. Wypełniony druk „OFERTA” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział VIII pkt 2.11. SIWZ). 1.3. Wypełniony Formularz „Zestawienie kosztów zamówienia” – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 1.4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ – załączone dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 1.5.Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ – załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”. 1.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach